larsingedude Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei, jeg er redd jeg vil få politisk blod på hendene hvis jeg blir frarøvet ytringsfriheten. Er det noen som kan hjelpe meg? Hva burde jeg gjøre? Drikke mer melk eller noe?... . Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du kan jo begynne med å forklare hva du snakker om... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
cheating Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei, jeg er redd jeg vil få politisk blod på hendene hvis jeg blir frarøvet ytringsfriheten. Er det noen som kan hjelpe meg? Hva burde jeg gjøre? Drikke mer melk eller noe?... . Ta deg en bolle Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei, jeg er redd jeg vil få politisk blod på hendene hvis jeg blir frarøvet ytringsfriheten. Er det noen som kan hjelpe meg? Hva burde jeg gjøre? Drikke mer melk eller noe?... . Gå banananas! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tulletråder har vi nok av. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg