Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

onnani og kveling

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest cock choker

Hei har hørt at man får bedre orgasmer når man onanerer og kveler seg selv med slips osv. har lyst å prøve dette, men vil jo ikke dø heller. noen kan beskrive den beste måten å gjøre dette på?

Mvh

Cock Choker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jeansgutt20_*
Hei har hørt at man får bedre orgasmer når man onanerer og kveler seg selv med slips osv. har lyst å prøve dette, men vil jo ikke dø heller. noen kan beskrive den beste måten å gjøre dette på?

Mvh

Cock Choker

Hei!

Ja, det er sant, du vil få mye bedre og sterkere orgasme når du kveles samtidig under orgasmen. Anbefaler at du ikke prøver dette alene, i hvertfall ikke med slips eller lignende. Orgasmen kan bli så sterk at du besvimer, da kan du i verste fall dø!!

Anbefaler faktisk at du onanerer til du nesten får orgasme, stopper noen ganger for å forsterke orgasmen, så hyperventilerer du noen ganger, kanskje 10 magedrag, så holder du pusten, mens du runker deg med rask runketakt å bygger opp orgasmen, før du eksploderer, mens du fortsatt holder pusten. Du vil oppleve himmelriket, for orgasmen blir så sterk at du kan besvime, men det er ikke farlig, du vil puste normalt av deg selv etterpå:)

Gjør dette ofte selv, og det er digg as:) Skal du kveles, må det være sammen med noen, men obs, det kan være farlig, du må kjenne personen veldig godt. Selv har jeg en kamerat som av og til kveler meg når jeg onanerer, trenger ikke bruke krefter og konsentrasjon på å holde pusten. Kan kun konsentrere meg om sterkest og villest mulig orgasme:)

Lenke til kommentar
Er det virkelig ingen som bryr seg om at dette kan være skadelig?

Nei, å du burde heller ikke stikk din nese i andres sine saker. Så lenge det ikke går utover deg eller andre en dem selv.

Hvis du så noen som skulle til å ta selvmord ville du ikke da prøvd å stoppe dem?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...