MagnusW Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Har blitt lite Crude Clay på meg i det siste, i og med at den koster det dobbelte av de fleste andre jeg har brukt, og at jeg har litt begrenset budsjett for tiden Uansett, bedre voks finner du ikke Sykt billig hos Blivakker. Mener det kostet langt over 300,- for en stund tilbake. der jeg pleier å kjøpe den koster den 425,-! Nettopp. Innkjøpsprisen ligger på rundt 200,- Det er derfor jeg tror det er for godt til å være sant. Jeg kjøpte like gjerne 2 stk. Får se hvordan de er. Lenke til kommentar
runeheld Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Som thrice sa, paste gjør ikke håret stivt. Men det gjør da at den ikke gir så veldig bra hold heller. Om du vil ha hår som står i flere timer velger du rock hard om du skal ha en fra renati.Jeg syns håret mitt blir seende litt fett ut om jeg bruker mye av renati sin paste. Prøv også Renati Matt mud http://www.billigvoks.dk/renati_voks/teren...ttmud-2547.html Den giver et rigtig godt hold og samtidig giver den håret et fedt matt look:-) Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Wow, to innlegg og begge to med reklame for en dansk nettbutikk Selv bruker jeg Renati Strong Hold og er rimelig fornøyd med den, har tidligere brukt Renati Rock Hard som var helt ok og KMS, som jeg ikke likte noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå