Vertical^ Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Hvor er det mulighet til og bestille denne Sebastian Crude Clay? Helst fra en norsk nettbutikk . Er det god hold i Crude Clay? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Crude Clay har god hold ja, bruker den selv nå. Det finnes vell ikke bedre voks for håret enn den. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Hvor er det mulighet til og bestille denne Sebastian Crude Clay? Helst fra en norsk nettbutikk . Er det god hold i Crude Clay? Har ikke funnet noe med bedre hold til frisyrere som skal stå "til alle kanter". En kamerat av meg kjøper på ebay. Jeg kjøper fra butikk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Sykt billig hos Blivakker. Mener det kostet langt over 300,- for en stund tilbake. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Det var skammelig billig. Sikker på at den ikke har gått ut på dato? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Går leire ut på dato? Hvor står i så fall datoen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Hun jeg bor med er frisør, og ifølge henne er mange av de produktene som selges over nett dårlige, så man burde være påpasselig. Egentlig samme for meg, jeg får alt slikt til innkjøpspris uansett Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Har blitt lite Crude Clay på meg i det siste, i og med at den koster det dobbelte av de fleste andre jeg har brukt, og at jeg har litt begrenset budsjett for tiden Uansett, bedre voks finner du ikke Sykt billig hos Blivakker. Mener det kostet langt over 300,- for en stund tilbake. der jeg pleier å kjøpe den koster den 425,-! Endret 19. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Rock Hard passer til ganske kortere hår. Strong Hold funker bra til alt, men er bedre på litt lengre hår enn Rock Hard gjør. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Har blitt lite Crude Clay på meg i det siste, i og med at den koster det dobbelte av de fleste andre jeg har brukt, og at jeg har litt begrenset budsjett for tiden Uansett, bedre voks finner du ikke Sykt billig hos Blivakker. Mener det kostet langt over 300,- for en stund tilbake. der jeg pleier å kjøpe den koster den 425,-! Nettopp. Innkjøpsprisen ligger på rundt 200,- Det er derfor jeg tror det er for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Sikker på at det ikke er forskjellige størrelser da? Nå husker jeg ikke hvor mye det er i den jeg har stående, men trodde da det var mer enn 125g. Forøvring bruker jeg nå Redken moldingpaste Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Den jeg har er 125g, og jeg kan ikke huske å ha sett noe større. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Den jeg har er 125g, og jeg kan ikke huske å ha sett noe større. Samme her. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) 129 var vel litt mistenkelig billig, ja. Ville da trodd den hadde hatt en pris mye høyere enn Renati. Som ligger på 180 ++ der jeg bor i hvert fall. Men frister veldig og kjøpe den Endret 19. april 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Den siste Renati rock hard jeg kjøpte kosta 100 kr Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Selv bruker jeg rock hard + paste i mitt halvlange hår. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Selv bruker jeg rock hard + paste i mitt halvlange hår. Ja, det går jo an. Men det går vel bedre viss du bruker strong hold? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Selv bruker jeg rock hard + paste i mitt halvlange hår. Ja, det går jo an. Men det går vel bedre viss du bruker strong hold? Nei, har såpass langt hår at strong hold ikke holder noe særlig godt. Bruker nå vanligvis å ta i en del hard rock først for så å ta litt paste til slutt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Åja, går sikkert greit det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå