Gå til innhold

Hjelp med renati bokser:S


Anbefalte innlegg

Jeg var hos frisøren idag for å klippe meg....etter jeg hadde klipt meg, så skulle jeg kjøpe en boks renati, MEN: Det er jo veldig mange av de boksene....hvem er sterkest???super rock hard??eller strong hold?

 

Og det er to nesten helt like bare at den ene har et rundt lokk, mens den andre har flatt lokk...hva er forskjellen?

Jeg har halvlangt hår og ganske tykt:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var hos frisøren idag for å klippe meg....etter jeg hadde klipt meg, så skulle jeg kjøpe en boks renati, MEN: Det er jo veldig mange av de boksene....hvem er sterkest???super rock hard??eller strong hold?

*hvilken. Du kunne forøvrig bare spurt frisøren din om hvilken av de to som var sterkest. Anbefaler også den nye serien fra Renati, er en eller to av de som passer for halvlangt hår.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Strong Hold er best, har også opplevd at Rock Hold er altfor hard. I tillegg lukter den vondt. Strong Hold derimot lukter mildt solbær eller noe.

 

Hvis du har kort hår, uansett om det er rødt eller grønt, brunt eller blondt, tynt eller tykt, så holder det med Strong Hold. Jeg har halv-langt hår, altså over ørene og forbi øynene, og ganske tykt og tungt hår. Og det er utrolig og oppleve at en halv teskje med Strong Hold gjør susen enda, til å ha en ganske så dandert sveis.

Lenke til kommentar

Strong Hold lukter godt :)

Men litt off topic.. jeg har problemer med å lage en litt stor pannelugg med den lengden jeg har på luggen nå. Den går litt nedenfor øynene når jeg legger håret rett nedover.

Hvordan får folk til det? Litt usikker på hvordan jeg skal forklare hva jeg har lyst til å gjøre med panneluggen :p

Endret av MrVegard
Lenke til kommentar

Paste er på en måte en litt mykere voks med mindre hold og den er lettere å fordele i håret.

 

Sikkert noen andre som kan forklare bedre..

 

Det er ikke noe forskjell på rundt og flatt lokk, det er bare en annen design.

 

Rock hard gir mest hold, så kommer strong hold, og til slutt paste.

Du får velge den som passer deg best. Om du vil ha hår som står rett opp hele dagen velger du rock hard, og om du vil ha sleik velger du strong hold eller paste.

Endret av snaffle
Lenke til kommentar

Ikke for og kapre tråden her, men så dere var innpå den Renati Paste voksen.

 

Jeg så den i en frisørsalong i går, og den frista veldig og kjøpe. Ettersom jeg skal klippe håret mitt i morra. Og jeg liker en ganske så bustete frisyre. Da så jeg den Renati Paste. Og det står jo "Extreme hairplay", noe som kanskje kan passe meg bra.

 

Men er det noe bra hold i den? Trenger en god hold som kan holde i opptil mange timer. Men nå når jeg skal klippe håret vil nok håret mitt være borti ikke mer enn 2-3 cm. Men det burde være en god hold. Sånn ca. samme gode holden som "Renati Strong Hold"

 

Så:

 

-Er det god hold i den?

-Blir håret seende veldig fettete ut med Renati Paste?

- Blir håret veldig stivt av Renati Paste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...