jevli Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 YEY! Besto førerprøven igår Har vært helt utrolig nervøs hele uken, sovet dårlig ol. Tok en siste kjøretime før førerprøven, og da sensoren kom gående mot meg og bilen jeg skulle kjøre opp i, hørte jeg bokstavelig talt min egen puls, og den var ikke lav... Jeg visste ikke om jeg kom til å bestå eller ikke. Hadde ikkje gjort noen feil egentlig.. Trodde det skulle bli en lang evaluering, men etter at vi hadde kjørt i over en time, og parkert ved vegvesenet sa han; "Ja'a.. Du består idag. (En kort pause mens han ser i boken sin) Har egentlig ikke noe å sette fingeren på om kjøringen. Veldig bra. Gratulerer med dagen". Jeg kunne ha kysset han <3 Dette var mitt første forsøk på førerprøven. Mange som ikke syns det er big deal å bestå, men jeg hadde press på meg. Mange som visste at jeg hadde oppkjøring så hadde ikke lyst å måtte fortelle alle at "ja jeg strøk...". Også skal jeg jobbe overtid hele neste uken så da kan jeg ikke sitte på de jeg vanligvis sitter på med til jobben. Hadde blitt vanskelig å komme seg imellom... Nå har jeg vært på handletur med kjæresten min, føles så deilig å kunne kjøre selv. Ikke noe mer avhengig av andre, ingen flere ganger må jeg skynde meg til bussen. ÅH GUD så deilig :D Lenke til kommentar
Athey Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Gratulerer! Er enda to år til jeg skal kjøre opp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Gratulerer Gleder meg til jeg kan tenke det samme! Driver med kjøretimer enda. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 gratulerer. Husker enda den gode følelsen eg fikk for 4 år siden når eg bestod førerprøven. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Utrolig digg da! Kjenner jeg ble glad på dine vegne Har ca. 1 år igjen før jeg sitter med lappen i baklomma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå