ludolf Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg har fargene silver og sort på kabinett, en skjerm, tastatur og mus. Så har jeg to skjermer som er gulhvite, falmet og fæle. Noen som har noen gode ideer til hvordan en på best mulig måte kan gjøre dem sort/silver? Finnes det f.eks noe film/folie en kan benytte?? Lenke til kommentar
Electron Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 www.casewraps.com de har vel noe fancy greier der.. kanskje ike helt det du lette etter, men du kan jo alltids spraymale skjermene? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Som en advarsel: jeg klarte å ødelegge den ene skjermen min når jeg spraylakkerte den. Den lager bare en klikkelyd når jeg setter inn kontakten. Men siden jeg skal ha meg ny skjerm snart uansett har jeg ikke orka å prøve å fikse den. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hva med å spraymale, men å dekke til alle hull med maskeringsteip? Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hva med å spraymale, men å dekke til alle hull med maskeringsteip? Det er en dødfødt idé. I tillegg til at luftehullene dekker til mesteparten av skjermen, ville det blitt ekstremt stygt med bare klattmaling. Arbeidet må gjøres ordentlig. Jeg kan anbefale denne guiden for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå