TMB Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei. Som du sikkert vet så må man ha iXtreme 1.51 for å spille de nye spillene som er 3rd wave, for eksempel GH: Metallica. Mitt spm. er; dette gjelder vel kun brente spill? Jeg har iXtreme 1.4, det går vel bra om jeg kjøper for eks. GH: Metallica? Takk^^ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Originale spill kan alltid spilles Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har alltid trodd at det ikke var lov til å diskutere ting som kan føre til piratkopiering på dette forumet. Dette er jo åpenbart noe som kan føre til piratkopiering, selv om trådstarter sikker gjemmer seg bak unnskyldningen med at han skal bare spille backups. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Det går å få 3rd wave backup spill til å virke på 1.4 også, de må bare patches først (jeg har ikke tenkt å forklare deg hvordan av åpenbare grunner). En prosess som visstnok er å skrive under på å bli bannet fra Live. Men hvis det ikke er noe problem så.. som thklinge sa, original spill kan selvsagt spilles =) Endret 19. april 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Vet om patching og live-problemet. Har fått svar på det jeg lurte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå