Gå til innhold

MAxtor disker


Anbefalte innlegg

En kompis av meg opplever en svak, høyfrekvent lyd fra sin Maxtor disk (200GB 8mb cache). Vurderer selv en 120GB disk i disse dager, og er ekstremt i tvil mellom WD og Maxtor (Seagate blir for treigt). Jeg lar dette med den høyfrekvente lyden avgjøre, for dette er noe jeg definitivt ikke orker høre noe av (musikken/gaminga går ikke konstant :D ). Flere som har Maxtor 120GB og har lagt merke til noe slikt?

 

Disse DiamondMax9 diskene er ikke fabrikkinnstilt på Quiet operation mode slik DX740 og andre modeller var vel?

 

Edit: Ser at denne er feilpostet. Ber om at moderator som ser dette ikke stenger tråden når den flyttes. Eller så kan jeg starte en ny tråd om høyfrekvente lyder i harddisker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tro at Maxtor DM9 er det Beste valget for øyebliket. Har to 80Gb (8MB) i raid. Maxtor reklamerte med plater på 80GB Dvs. at de skal være de raskeste disken på markede i denne klassen.

 

Noe av disken er blitt produsert med 67GB plater men de er fortsatt raskere

en WD sine disker.

 

 

Se www.storagereview.com har skal det ligge flere tester og mulighet for å samenligne diskene.

Lenke til kommentar

Jeg har en 160 GB Maxtor med fluid bearing. Den er meget rolig, men knatrer litt koselig sånn som IBM. Seagate velger du hvis du skal ha den roligste harddisken. Hvis du ønsker rolig og rask disk velger du enten IBM 180 GB (my preferred choice) eller Maxtor. WD er nok ikke like rolig som de merkene jeg har nevnt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...