black_sheep Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Lurer på hvor mye som skal til for å få rus av de forskjellige narkotiske stoffene? Er det som alkohol? Altså forskjell på folk hvor mye en tåler før det skjer noe? F.eks: Hvor mye hasj må man røyke for å få rus, er et drag nok? Er er det nok å ta litt kokain på tunga (slik som politifolka gjør i filmer for å sjekke om det er drugs )? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tror du får flere svar på norsk freak forum på slike spørsmål Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ville ikke eksperimentert med dop og sånn for å se hvor lett du blir skyhøy. Prøv heller med lykkerus, det er mye tryggere. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvor mye man må ta av forskjellige stoffer varierer fra person til person. Hvor mye en person veier har f.eks en innvirkning. Tror ikke det er så mange som får en rus av ett trekk hasj. For mer informasjon rund rus og narkotika, skjekk dopinfo Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 prøv heller og røyke en rullings med rev så fort du bare kan og se hvor høy du kan bli Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 0,5-1 gram hasj Litt mye for en nybegynner eller? Jeg er "innrøyka" og slenger i alt fra 0,2 til 0,5 avhengig av kvalitet Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 WD40 det er vel da 1 spliff. Hvis jeg smøger tar jeg gjerne ikke bare en den dagen Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Ville ikke eksperimentert med dop og sånn for å se hvor lett du blir skyhøy. Prøv heller med lykkerus, det er mye tryggere. Er ikke for å eksprimentere med det jeg lurer. Rett og slett bare undring, og gidder ikke dra igang noe på freakforum. Syns ikke det virka som et sånt spørsmål. Men, ihvertfall fikk da litt svar her. Thanks Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Når det kommer til røyking av hasj har måten man røyker det på veldig mye å si. Man har jo mange forskjellige måter å røyke på. Det vanligste er jo "å mekke en rev" eller lage en joint som det også heter, men er mange som røyker med pipe og også "røyker bøtte" noe jeg vil tro er det du får mest effekt av. Blir vel egentlig veldig som drikking i bunn og grunn. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Bøtte kicker noe så forjævlig, man presser jo røyken ned i lungene Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er så mange faktorer som spiller inn at det er vanskelig å komme med et konkret svar. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) På hasj kommer det helt ann på kvaliteten. jeg er ganske kjent med stoffet, og kan bli skakk på en 0,2, samtidig kan jeg røyke tjall av dårligere kvalitet, og ikke kjenne noe før jeg har røyka nermere en 0,8. Men hvis du aldri har røyka før, er det mest sannsynlig at du ikke trenger den beste hasjen. Kjenner en, første gangen han røyka. Jeg hadde fiksa noe ordentlig godt, vi røyka rev, pipe og bong. Men han ble ikke skakk i det hele tatt, mens jeg ble helt kake. Endret 20. april 2009 av V-by Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Er så mange faktorer som spiller inn at det er vanskelig å komme med et konkret svar. Altså, er det da forskjell på person til person? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er så mange faktorer som spiller inn at det er vanskelig å komme med et konkret svar. Altså, er det da forskjell på person til person? ja Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Når man skriver "ass" i vær settning er man høy nok. Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 På hasj kommer det helt ann på kvaliteten. jeg er ganske kjent med stoffet, og kan bli skakk på en 0,2, samtidig kan jeg røyke tjall av dårligere kvalitet, og ikke kjenne noe før jeg har røyka nermere en 0,8. Men hvis du aldri har røyka før, er det mest sannsynlig at du ikke trenger den beste hasjen. Kjenner en, første gangen han røyka. Jeg hadde fiksa noe ordentlig godt, vi røyka rev, pipe og bong. Men han ble ikke skakk i det hele tatt, mens jeg ble helt kake. jeg har hørt at første gang man røyker ikke blir det samme som for de som har gjort det før. mer svimmel og muligens kvalm er eneste resultat. er det feil? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er mange som ikke kjenner noe i det hele tatt, det er vanlig, men tror ikke det er spessielt vanlig å bli dårlig første gangen Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Når man skriver "ass" i vær settning er man høy nok. hahahha, denne fikk meg til og dra godt på smilebåndet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå