BearCat Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 ... Ultimate Boot CD er veldig komplisert. Utrolig mange alternativ og kommandoer. ;( ... Du kan for eksempel bruke XFDisk (eXtended FDisk) som du finner i kategorien "Partition Tools" til å slette alle partisjoner, før du oppretter nye partisjoner med det samme programmet, eventuelt overlater til Vista å opprette nye partisjoner/formatere diskene. Darik's Boot And Nuke (DBAN), i kategorien "Hard Disk Wiping Tools" kan også benyttes til å slette alt på diskene, slik at de fremstår som "nye og ubrukte" for Vista. Før du gjør noe annet, så kan du finne et passende program i kategorien: "Hard Disk Diagnostic Tools" og teste harddiskene dine, slik at du er sikker på at ikke det er de som skaper problemer. Lenke til kommentar
SvennP Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Kom meg inn i Windows 7 CD install UI!! Klarte å formatere C: disken, W7 registrerte alle hard diskene mine. Ser ut som jeg løser dette selv hvis W7 installasjonen går i orden. "Expanding Files ... " nå! Lenke til kommentar
SvennP Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 W7 installert nå. Funker bra, må bare skaffe meg drivere. Takk for hjelpen alle sammen, tror jeg klarer meg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå