Tommsern92 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Heisann, kjøpte med en Gilera Runner SP50 brukt ifjord, 2005 modell. Iløpet av vinterens lange løp har jeg mista den helvetes nøkkelen så jeg må ha ny tenningslås. Har skaffet meg ny lås med vet ikke hvordan jeg skifter denne. Noen som vet hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
makila Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei. Fulgte det ikke med to nøkler, og en liten metall plate med noen nummer på? Oppgir du disse nummerne skal du få laget en nøkkel. Da slipper du å bytte tenningslås. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Fikk kun med en nøkkel, ingen nr plate på den når jeg fikk den og siden jeg ikke har den kommer jeg ikke langt... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du må nok av med dekslene for å skifte tenningslåsene. Det fulgte vel med et par andre låser også? For sadel og rommet der batteriet er? Vet ikke helt hvordan det er på runner, derfor jeg spør. "hoved" tenningslåsen sitter skrudd fast i ramma, det er derfor du må av med dekslene. Lenke til kommentar
makila Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Se om du kunne fått tak i en servicemanual. Det gjør det litt enklere. Men av med deklsene først i hvertfall, da ser du litt hva som må skrus av. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Jepp, har fått av dekslene og slikt og har nå muligheten til å få av den gamle tenningslåsen, men vet ikke hvordan jeg skal få den av Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Sjekka skikkelig for skruer? Jeg slet selv med å finna skruene når jeg tok av tenningslåsen på min, fant ut at det var skruene var nedsenket i metallet, og så var det ganske skittent der. Så bare let litt til så finner du nok noen skruer. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Jaok, skal lete mer i morra, men det var ikke med noen manual til den da... finnes det noe slikt på nettet evt? Lenke til kommentar
makila Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hmm, du må sikkert betale litt for den, om du ikke går pirat på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå