Naiits Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei Då skal som sakt min far ha seg ny mobil etter å ha hatt den gamle i sikkert 5 år. Det han ser etter er en billig, enkel og brukervennlig mobil med bra batteri. Den skal kun brukes til å ringe og sende meldning med. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Idaho Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hva med nokia 3120? enkel, grei og genial mobil til de som ikke trenger så mye:) Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 nokia 1200 eller 1208, har hatt 1200 en stund nå og den er deilig til bare telefon og sms. Monokrom skjerm (noe jeg ser på som en fordel), en til to uker batteritid og et godt tastatur. Den har også kalender, alarm, kalkulator og alle sånne små-funksjoner. Lenke til kommentar
hbje Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei Då skal som sakt min far ha seg ny mobil etter å ha hatt den gamle i sikkert 5 år. Det han ser etter er en billig, enkel og brukervennlig mobil med bra batteri. Den skal kun brukes til å ringe og sende meldning med. Noen som har noen forslag? jeg syntes du bør gå for en enkel sony ericsson mobil : ) de har enkle menyer som man lærer seg kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå