oc88 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Noen som har erfaringer fra amraam.no? har tenkt til å kjøpe følgende:: Asus A7N8X Deluxe AMD XP 2500+ Twin MOS 2x 258DDR PC 3200 Seagate V 80gb Sapphire Radeon 9500 PRO 128 MB Erfaringer Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har kun hentet varer fra dem, og ikke bestilt over nettet. Min erfaring er at gutta er som driver det er meget hyggelige og kan sakene sine, men problemet er å få tak i dem, har opplevd at bestillingene ikke har blitt tatt tak i før du har ringt dem opp. (virker som om de er underbemanna iblant...) Men etter at du har fått bekreftelse sender de samme dag om de har på lager, eller de får inn dagen etterpå... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Kjøpte et Suntek TH655 vivid blue kabinett på postordre. Fikk rask ekspedering, tror de sender varen samme dag hvis du besiller litt tidlig (som de fleste webshoper) :smile: . Har ingen erfaring med retur/feil Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det jeg har gjort en del ganger er å bestille på internett og hente varen hos dem, eller gå rett bort til dem og kjøpe der, det har ikke vært noe problem. Folka der virker greie og jeg har opplevd god kundeservice hos dem. Men jeg har ikke kjøpt noe på internett og fått det i posten, men tror ikke det er noe problem, de virker seriøse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå