Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forstår meg ikke på denne duden!

Gjest hvemhva

Anbefalte innlegg

Gjest hvemhva

Jeg likte han første i 1 år ++ :roll:

Han smilte alltid og var blid og hyggelig og sjekka meg ut flere ganger.

Jeg spurte om vi skulle finne på noe en gang, men han sa han hadde dame.

Etter det så ungikk jeg han litt. :blush:

Men nå virker det som om han prøver å få oppmerkomheten min, ser på meg hele tiden og smiler osv..

Jeg forstår meg rett og slett ikke på hva han vil, når han sender ut så mixa signaler hele tiden. :hrm:

Og i tilegg så har jeg falt pladask for en annen, men på grunn av at han første avviste meg så har jeg

blitt veldig sjenert for å ta kontakt med gutter jeg liker.

Dette her er håpløst og hvis jeg hadde et ønske, så hadde det vært at jeg kunne høre guttene sine tanker ( hehe kansje ikke det beste ønske, men da hadde jeg kansje forstått gutter litt bedre *forhåpentligvis*) ;)

Jeg vet ikke helt, for jeg har ikke lyst til å vente å se om han første kaaaansje tar kontakt hvis han ikke har dame lenger og jeg tviler på at han andre vet at jeg eksisterer.

Og hver gang jeg tenker på en av de så får jeg vondt i hjerte mitt :(

Måtte bare få sagt det til noen liksom, så takk til dere som leser om de små usle problemene mine og eventuelt kommer med noen forslag eller råd :)

Hehe mange følelser her... jeg er forresten 18 og begge disse gutta er 20 :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men nå virker det som om han prøver å få oppmerkomheten min, ser på meg hele tiden og smiler osv..

Jeg forstår meg rett og slett ikke på hva han vil, når han sender ut så mixa signaler hele tiden. :hrm:

Og i tilegg så har jeg falt pladask for en annen, men på grunn av at han første avviste meg så har jeg

Dette her er håpløst og hvis jeg hadde et ønske, så hadde det vært at jeg kunne høre guttene sine tanker ( hehe kansje ikke det beste ønske, men da hadde jeg kansje forstått gutter litt bedre *forhåpentligvis*) ;)

Jeg vet ikke helt, for jeg har ikke lyst til å vente å se om han første kaaaansje tar kontakt hvis han ikke har dame lenger og jeg tviler på at han andre vet at jeg eksisterer.

Måtte bare få sagt det til noen liksom, så takk til dere som leser om de små usle problemene mine og eventuelt kommer med noen forslag eller råd :)

Hehe mange følelser her... jeg er forresten 18 og begge disse gutta er 20 :love:

Det virker jo som om han første liker deg da, men jeg forstår godt at du ikke har lyst til å vente å se om han noen gang kommer til å make a move og han kan jo fortsatt ha kjæreste. Når det gjelder han andre så har du vel ingenting å tape egentlig. Håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar

Egentlig et veldig dumt ønske siden du da hadde hørt veldig mye du ikke vil/har godt av å høre og du ville mistet veldig mye av spenningen når det gjelder kjærlighet.

Lenke til kommentar

"sex sex sex sex sex sex sex, dæven fin bil, sex sex sex sex sex, ska finne på i kveld da? øl kompiser og fotball? Eller skal jeg ringe hun derre... hun som er så fin.. hun skulle jeg gjerne hadd sex med. apropo ja, sex sex sex sex sex..."

Lenke til kommentar
"sex sex sex sex sex sex sex, dæven fin bil, sex sex sex sex sex, ska finne på i kveld da? øl kompiser og fotball? Eller skal jeg ringe hun derre... hun som er så fin.. hun skulle jeg gjerne hadd sex med. apropo ja, sex sex sex sex sex..."

Spot on!

Lenke til kommentar

Kjære deg, jeg kan forstå vegringen din, men det vil ikke skje noe med mindre du gjør noe! Hvis du vil finne ut av han første, spør ham, eller hint ganske klart om et kyss, whatever. Er han med, så vet du det!

Den andre fyren er det bare å gå for. Går det bra - hipp hurra! Går det ikke bra - javel. Shit happens.

Lykke til, og hold oss oppdatert! :)

Lenke til kommentar

Ja, la oss bare sitte å se på til vi får det servert i fanget.

Vil du oppnå noe, så ta iniativ selv! Bestem deg hva du helst vil, og akt deretter! Det er ikke så utrolig vanskelig når du i tillegg er jente..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Dere får det liksom til å høres så enkelt ut, men det er ikke det! ;)

Jeg har ikke lyst til å bli kjennt som hun som går etter kjæresten til folk. Jeg må vel først finne ut om han fortsatt har dame, før jeg kan gjøre noe? Og det er ikke så enkelt når jeg ikke kjenner han.

Han andre kan jeg prøve meg på, men jeg har ikke fått noen signaler fra han om at overhode kan være interessert. Og da har jeg ikke lyst til å dumme meg ut, sånn som skjedde med han første :blush:

Men jeg skal holde oppdatert ja...ny uke, nye muligheter (får jeg håpe) :)

Lenke til kommentar

Joda, det er smertelig enkelt å finne ut om han har dame. :) Og siden han har spurt om dere skal finne på noe en dag, så er dere mer kjent enn totalt fremmede i hvert fall. Så ta han opp på tilbudet, og spør om dere skal finne på noe en dag.

Mens dere finner på noe, så kan du spørre noe lignende som "Så? Hvordan går det med deg og dama da?"

Ikke bare får du et direkte svar på det, men det spørsmålet formidler et subtilt hint av interesse, så her får du slått to fluer i en smekk. :)

Eneste som er sikkert er at du kommer ingen verdens vei av å sitte og vente.

Du dummer deg ikke mer ut enn det du selv bestemmer deg for. Det er kun du, og du alene som bestemmer om du dummer deg ut eller ikke.

Lenke til kommentar
Joda, det er smertelig enkelt å finne ut om han har dame. :) Og siden han har spurt om dere skal finne på noe en dag, så er dere mer kjent enn totalt fremmede i hvert fall. Så ta han opp på tilbudet, og spør om dere skal finne på noe en dag.

Mens dere finner på noe, så kan du spørre noe lignende som "Så? Hvordan går det med deg og dama da?"

Ikke bare får du et direkte svar på det, men det spørsmålet formidler et subtilt hint av interesse, så her får du slått to fluer i en smekk. :)

Eneste som er sikkert er at du kommer ingen verdens vei av å sitte og vente.

Du dummer deg ikke mer ut enn det du selv bestemmer deg for. Det er kun du, og du alene som bestemmer om du dummer deg ut eller ikke.

Det var jeg som spurte han ut, men han sa han hadde dame :)

Jeg er enig i det siste du skriver, men det er en ting å vite det riktige å gjøre, det er en annen ting å gjøre det :)

Lenke til kommentar
*snip*

Jeg er enig i det siste du skriver, men det er en ting å vite det riktige å gjøre, det er en annen ting å gjøre det :)

Og det er der de fleste ikke klarer å bare leve livet. Man må hoppe ut av sikkerhetsboblen, og faktisk gjøre det man vet er det riktige. Ta sjangsen, og gå for det man vil ha.

Altfor mange tør ikke ta de sjangsene som byr seg, og blir heller sittende igjen med den guffne følelsen av pingle.

Tro meg! Uansett utfall, så er det MYE (MYE!!) bedre med et avslag og følelsen av at man turte ta sjangsen, enn følelsen man har når man ikke tør.

Gjør det du vet du må gjøre! Hvis du ikke tør, så har du desverre tapt slaget allerede. :/ Ingenting her i verden skjer helt av seg selv.

Lenke til kommentar
*snip*

Og det er der de fleste ikke klarer å bare leve livet. Man må hoppe ut av sikkerhetsboblen, og faktisk gjøre det man vet er det riktige. Ta sjangsen, og gå for det man vil ha.

Altfor mange tør ikke ta de sjangsene som byr seg, og blir heller sittende igjen med den guffne følelsen av pingle.

Tro meg! Uansett utfall, så er det MYE (MYE!!) bedre med et avslag og følelsen av at man turte ta sjangsen, enn følelsen man har når man ikke tør.

Gjør det du vet du må gjøre! Hvis du ikke tør, så har du desverre tapt slaget allerede. :/ Ingenting her i verden skjer helt av seg selv.

Du er klok du Smurstafa ;) og sikkerhetsboblen som du snakker om, jobber jeg med hver dag for å komme ut av! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...