Mr_Spock Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Etter å ha spilt Doom 1 og 2 og Quake for mange år siden, kjøpte jeg meg Quake III Arena. Jeg ble ganske skuffet da jeg hadde ventet meg litt mer i stil med Quake 1. Jeg er mest ute etter single player spilling. Er det noen ting jeg kan laste ned og installere? Eller er det bedre å kjøpe Quake 2? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hm.. det er 3-4 år siden q3 ble lansert. hvordan går det an å unngå å få med seg at det ikke er noe singleplayer i det spillet? men, joda.. q2 har en helt kurant singleplayer-del. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Vel, hvis du er ute etter en FPS, bør du spille half-lief hvis du ikke har gjordt det. System shock 2 er også bra, men noe litt annet en quake-stil. Duke Nukum 3D er jo en klassiker, den bør du også spille hvis du ikke har gjordt det alt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Vel, hvis du er ute etter en FPS, bør du spille half-lief hvis du ikke har gjordt det. System shock 2 er også bra, men noe litt annet en quake-stil. Duke Nukum 3D er jo en klassiker, den bør du også spille hvis du ikke har gjordt det alt. Duke Nukem 3D er bra det, men hvis du vil ha et spill som utnytter build motoren til det fulle, så får du heller ta blood les mer på www.planetblood.com *host* søk etter Blood på 'underdogs *host* Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Dark Forces eller Dark Forces 2 er 2 kule drittgamle FPS spel Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Et annet bra spill som kjører Build motoren er Shadow Warrior. Redneck Rampage er ganske bra spill Lenke til kommentar
smetho Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Oooo, kribler med alle klassiker-spillene som blir nevnt her Men var det egentlig det han spurte om? Næææ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Oooo, kribler med alle klassiker-spillene som blir nevnt her Men var det egentlig det han spurte om? Næææ drit i Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg vil definitivt anbefalle SystemShock 2! Knall bra spill med en utrolig atmosfære Og dessuten er det gratis og LOVELIG å laste ned Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg vil definitivt anbefalle SystemShock 2! Knall bra spill med en utrolig atmosfære Og dessuten er det gratis og LOVELIG å laste ned Gratis og lovlig?, kan ikke huske at utgiveren/utvikleren har sluppet det Det er vel heller the underdogs som har lagt det ut Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ja, og mange (inkludert meg) ser på det som lovlig, etter abandonware-politikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå