Caliente Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Heisann! Nettop kjøpt meg en WII(i kno wim slow), og ser etter billige spill. (ca 200kr brukt) Her er de jeg i hovedsak ser etter: Mario Kart (med ratt) Super Mario galaxy Super Paper Mario + noen flere morsome? Helst folk i Oslo, så vi kan møtes. Hvis det er ett annet forum for kjøp / salg så bare flytt posten. Men jeg fant ikke det. og ja, jeg har sett på finn.no^^ Endret 20. april 2009 av Caliente Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er ikke så sikker på om du får noen svar her, så du burde kanskje prøve dette forumet. For å få tilgang til kjøp og salg-delen, må du bli medlem først. Hvis du lurer på om folka der er til å stole på, så er det bare å se her. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Er ikke så sikker på om du får noen svar her, så du burde kanskje prøve dette forumet. For å få tilgang til kjøp og salg-delen, må du bli medlem først. Hvis du lurer på om folka der er til å stole på, så er det bare å se her. Takker! Får regge meg der da:) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Finner også mye på qxl og finn også. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Finner også mye på qxl og finn også. Jepp, prøvd begge to. Men alle som selger Galaxy eller Kart for rundt 200-250 er solgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå