Gå til innhold

Fikse sjerm eller kjøpe ny

Noiz

Anbefalte innlegg

har dell 20" Idag spillet eg litt mohaa, so blei eg drept og skulle hoppe tilbake i stolen, av ein eller annen grunn havnet musen i sjermen og lagde eit stor merke, med mange små ripper utover halve sjermen, 1/4 av sjermen ser jeg ingenting og det er litt små pixler her og der som er ødelagte, viss eg skru sjermen av er det umuligt å se merket eller rippene så er det billigere å reparere eller kjøpe ny:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nesten 100% sikker på at så lenge det ikke er produsenten sin feil så går ikke det at musa havnet i skjermen og knuste den under garanti...

Det virker bare helt unaturlig. Med mindre du smører på med løgn og prøver å overbevise dem at den bare sprakk...

Lenke til kommentar

Slikt skjer dessverre. Jeg har to trykkmerker i den ene skjermen min, det fikk jeg etter jeg skulle på lan og panelet ble utsatt for trykk på et mindre punkt. :wee:

Jeg er nesten 100% sikker på at så lenge det ikke er produsenten sin feil så går ikke det at musa havnet i skjermen og knuste den under garanti...

Det virker bare helt unaturlig. Med mindre du smører på med løgn og prøver å overbevise dem at den bare sprakk...

Selvfølgelig, jeg bruker alltid å vri om på historien når jeg bruker garanti. :)

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Hadde en LG skjerm (19") som faktisk eksploderte.. Tror det ble litt varmt eller no, tok 6mnd så fikk jeg pengene tilbake +300kr for å måtte vente så lenge... Kjøpte meg en 22" Samsung Syncmaster og jeg bruker den akkurat nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...