Noiz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 har dell 20" Idag spillet eg litt mohaa, so blei eg drept og skulle hoppe tilbake i stolen, av ein eller annen grunn havnet musen i sjermen og lagde eit stor merke, med mange små ripper utover halve sjermen, 1/4 av sjermen ser jeg ingenting og det er litt små pixler her og der som er ødelagte, viss eg skru sjermen av er det umuligt å se merket eller rippene så er det billigere å reparere eller kjøpe ny:P Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vi lever i et bruk&kast-samfunn, med mindre du har garanti så bør du kjøpe deg en ny. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 ganske irriterende at eg klarer å gjere sånne ting:P Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg er nesten 100% sikker på at så lenge det ikke er produsenten sin feil så går ikke det at musa havnet i skjermen og knuste den under garanti... Det virker bare helt unaturlig. Med mindre du smører på med løgn og prøver å overbevise dem at den bare sprakk... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Slikt skjer dessverre. Jeg har to trykkmerker i den ene skjermen min, det fikk jeg etter jeg skulle på lan og panelet ble utsatt for trykk på et mindre punkt. Jeg er nesten 100% sikker på at så lenge det ikke er produsenten sin feil så går ikke det at musa havnet i skjermen og knuste den under garanti... Det virker bare helt unaturlig. Med mindre du smører på med løgn og prøver å overbevise dem at den bare sprakk... Selvfølgelig, jeg bruker alltid å vri om på historien når jeg bruker garanti. Endret 18. april 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hadde en LG skjerm (19") som faktisk eksploderte.. Tror det ble litt varmt eller no, tok 6mnd så fikk jeg pengene tilbake +300kr for å måtte vente så lenge... Kjøpte meg en 22" Samsung Syncmaster og jeg bruker den akkurat nå Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 det blir no ein benq 24" E2400 no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå