dan83 Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 tokk dette bilde i sommer; noen området som kanskje kunne vært mer i fokus, men eller så så syntes jeg det er helt ok!?? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Veldig flott bilde! Men fokuset sitter ikke på øynene. Det er det første jeg ser på, og legger merke til. Jeg er 90% sikker på at jeg ikke hadde klart det selv, på en så liten ting som en gresshopper er, men det er sånt jeg ser . Er det bokehen som er rar på det objektivet du brukte, eller er bakgrunnen behandlet i ettertid? Jeg hadde likt om det ikke var så fjernt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Blir kansje litt lite luft forran den lengste føleren som stikker ut. Kan jo jukse litt og redigere bort det siste segmentet for å se om det blir bedre. Lyset virker litt for hardt, men ellers ser det greit ut. Endret 19. april 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) ok.. all cred til deg. jeg klarer ikke en gang å finne de Endret 19. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Veldig flott bilde! Men fokuset sitter ikke på øynene. Det er det første jeg ser på, og legger merke til. Jeg er 90% sikker på at jeg ikke hadde klart det selv, på en så liten ting som en gresshopper er, men det er sånt jeg ser . Er det bokehen som er rar på det objektivet du brukte, eller er bakgrunnen behandlet i ettertid? Jeg hadde likt om det ikke var så fjernt. Er enig selv at fokuset burde sittet mer på fronten av gresshoppa/øyna Men ærlig talt så trodde jeg at jeg ville få mer kritkk for den mørke flekken nederst i høyre hjørne Lenke til kommentar
Colb Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 wow, flott bilde! national geographic neste? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Men ærlig talt så trodde jeg at jeg ville få mer kritkk for den mørke flekken nederst i høyre hjørne Haha! Det var noe jeg ikke gadd å henge meg opp i, men joda. Det er noe som burde være unngått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå