skogens konge Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 jeg fikk ike til å overklokke min amd duron helt, jeg overklokke bare 50mhz da jeg satte fsb til 111 og trykte save og restarte, skjedde d ingenting, kom ikke innpå biosen engang noen som vet hvorfor? og idag da jeg skulle starta maskina på nytt, ville den ikke starte, så jeg måtte clear cmos enda en gang i hovedkortet. kan noen hjelpe meg med hva jeg skal gjøre for å få den til å bli som før, tar imot alle tips og råd. :-? Lenke til kommentar
skogens konge Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 har hørt om den multiplieren, men hvor hen finner jeg den da og hvor mye skal den settes ned?? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 sett den ned et hakk bare du Lenke til kommentar
skogens konge Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 me hvor hen i biosen finner jeg multiplieren, hvis d er der den er da?? Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 me hvor hen i biosen finner jeg multiplieren, hvis d er der den er da?? Du finner den nok der du stiller Mhz`en eller FSB`en, let og du skal finne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå