Gå til innhold

wii fra elkjop webshop, rar strømadapter plugg


f-bernts

Anbefalte innlegg

Kjøpte wii fra webshop hos elkjop, den var billig, så jeg slo til.

MEN adapteren har en tilleggs adapter som er så stor at den resulterer i at en 4 punkts uttak i vegg ikke kan brukes fullt ut, tilleggs adapteren er firkanta, og blokkerer litt av de andre kontaktene:-(

Det jeg lurer på.Dere som har wii, har dere også slik adapter, er det slik wii er i europa?

Alt annet utstyr har en slik flat strømplugg (se på stereo anlegg etc)

(Instruksjonen på norsk kom på et kopiert ark, ikke i et hefte.)

Endret av f-bernts
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en AMERIKANSK WII. Altså ikke den europeiske versjonen. Den gode nyheten er at din antagelig er sonefri! Så du kan bestille spill fra USA, Ebay osv. (sjekk på esken om den er det).

 

Men det er ikkeno galt med det, skjønner dog at å miste ekstra kontakter er frustrerende! Og Elkjøp har plikt til å informere om dette. slik:

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=120964

Lenke til kommentar
Dette er en AMERIKANSK WII. Altså ikke den europeiske versjonen. Den gode nyheten er at din antagelig er sonefri! Så du kan bestille spill fra USA, Ebay osv. (sjekk på esken om den er det).

 

Men det er ikkeno galt med det, skjønner dog at å miste ekstra kontakter er frustrerende! Og Elkjøp har plikt til å informere om dette. slik:

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=120964

 

Den spiller av amerikanske spill; i NTSC format, men den er fortsatt like sonefri som alle andre versjoner. Altså den spiller bare av amerikanske spill. Europeisk Wii spiller bare av europeiske spill med PAL-format.

Lenke til kommentar
Dette er en AMERIKANSK WII. Altså ikke den europeiske versjonen. Den gode nyheten er at din antagelig er sonefri! Så du kan bestille spill fra USA, Ebay osv. (sjekk på esken om den er det).
Nei, den er fra Stor-Britannia.
Men det er ikkeno galt med det, skjønner dog at å miste ekstra kontakter er frustrerende! Og Elkjøp har plikt til å informere om dette. slik:

Har de det?

Lenke til kommentar
Dette er en AMERIKANSK WII. Altså ikke den europeiske versjonen. Den gode nyheten er at din antagelig er sonefri! Så du kan bestille spill fra USA, Ebay osv. (sjekk på esken om den er det).
Nei, den er fra Stor-Britannia.
Men det er ikkeno galt med det, skjønner dog at å miste ekstra kontakter er frustrerende! Og Elkjøp har plikt til å informere om dette. slik:

Har de det?

 

Blander alltid sammen de to landene.

 

Så vidt jeg vet ja. Jeg har reklamert på dette før og fikk vertfall en ny strøm ledning rett etterpå fra komplett.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...