Greven22 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 http://www.servetheworld.net/ <-- er dette et bra sted og ha hjemmeside .. Veldig billig osv da ... Noen som har noen erfaring med dem eller et eller anna .. Noen som veit om noe billigere / bedre Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Søk i forumet. Leste en lik tråd her om dagen Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har det jeg. Helt greie de der, eller skal jeg si han ene som jobber der. Tror det er en som jobber der, han heter Morten R______. Han eier firmaet og det er et "delt ansvars"-firma. Ikke no dårlig det, men det er nok derfor det er så billig. Lenke til kommentar
vamp Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har bare bra erfaringer med servetheworld.com Hvis du søker litt i forunet, finner du sikkert andre billige løsninger. Men servetheworld.com er helt klart blant de billigste. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har de jeg også og har ingen negative kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå