Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

problem med å komme uten en 69

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Sergeant Bendover

hei er en gutt på 22 år og har vært sammen med min nye kjæreste i litt over en måned nå. Vi har det fantastisk sammen og sengekosen er og super, men problemet er at jeg ikke kommer av vaginal sex. eller jeg kommer visst jeg holder på i en evighet, men det blir skjedelig for begge i lengden og hun mister lysten. Men etter en stund må det en 69 til for at jeg skal komme. vet ikke hvorfor det er slik, men får meg ikke til å ta det opp med hun heller. noen flere som har det sånn at det må noe slik til for å få orgasme eller har noen gode råd ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du seksuellt erfaren fra før? Noe sier meg at du ikke er det

Å ikke komme er et vanlig problem for gutter i starten av sexlivet, dette kommer som regel av at den seksuelle motorikken i kroppen ikke er gjort til en vanebevegelse. Dette fører da til at man begynner å fokusere mer på bevegelsene man selv skal gjøre, istedenfor nytelsen. At det blir kjedelig og at hun mister lysten forsterker denne troen min, siden bedre seksuell motorikk = bedre evne til å tilfredsstille jenta. Blir ikke jenta tilstrekkelig tilfredstillt blir det også kjedelig for deg. Men om det er som jeg tror, så kan jeg forsikre deg at det ordner seg med mer erfaring :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...