Skribenten_ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Leser noe om at Charles Itandje oppførte seg som en idiot under en seremoni her om dagen. Tror nok de fleste vet hva jeg sikter til. video . Er det noen som konkret kan si meg hva han gjorde og sa? Folk bannlyser han og kaller han diverse negative navn, og blir uønsket for alltid., og det skulle visstnok bare være begynnelsen. Ut i fra hva jeg ser, så sitter han bare å vugger rolig til sangen med et positiv og oppløftende ansikt, mens han titter bort på kameraten sin. Jeg prøver ikke å være Erling Staff, men jeg syns har har fått en ganske hard straff. Jeg greier bare ikke å sette en "er lik-hets" tegn mellom det Itandje gjorde, og ondskapsfull. altså jeg forstår at det hendte en helt forferdelig hendelse for 20 år siden, og spesielt de rammende er opprørt over det enda, men man kan ikke dra alle med i et lass, og forvente at hele England skal snus opp ned på grunn av det. hadde jeg mistet et av mine nærmeste, så forventer ikke jeg at du som akkurat nå sitter å leser dette skal deppe over det. Ut fra hva jeg ser så er Itandje bare i godt humør, kanskje han skulle male huset sitt den dagen, eller kanskje moren hadde bursdag og han gleda seg til å spise middag med henne, eller kanskje hunden deres har fått en ny valp. altså alle har en historie, og det er den alle forholder seg til. så at Itandje oppførte seg vanlig, og ikke satt med hodet ned og lekte sentimental, det forstår jeg godt. Personlig føler jeg med han, men nå er jeg ikke helt sikker på hva som skjedde, så lurer bare på om noen andre vet noe mer detaljert. Endret 18. april 2009 av janern21 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 kunne ikke vært mer enig, når ble de fælt å smile litt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Enig, dette er en oppblåst sak, og den teiteste grunnen noensinne å selge han. Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) x Endret 18. april 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tap for liverpool, så det går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå