WoRkinG Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei. Har en Peugeot Speedfight 2. Den har bare gått 3000 km, men eksospotta har allerede begynt og ruste mye. Er det noe jeg kan behandle den med eller lignende for at dette ikke skal skje så fort? Takker for Svar: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tror ikke det er så mye å gjøre utenom å kjøpe ny da. Alle potter på scootere og mopedruster veldig fort, spesielt i forhold til de andre delene. En venn av meg kjøpte ny potte til sin moped i fjor høst og den er allerede mer rusten enn på min moped fra 04. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Pusse ned og lakkere på nytt Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 husk å bruker varmelakk http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...icle&id=179 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Husk å ikke bruk biltema sin, den er ikke noe særlig. Europris sin er bedre. Lenke til kommentar
eth006 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Pusse ned og lakkere på nytt Gjorde det med sink grunning og biltema lakk. begynnte å ruste etter 2 uker Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 følg veilederen som jeg postet og ikke bruk biltema lakk så holder det lenge. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Biltema lakken kan man skrape me negla når den er varm. Europris lakken jeg har brukt på potta mi nå, tåler mye mer. Har skrapt den uti vegger og greier, er vel ca 1 mnd siden jeg lakkerte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå