Gå til innhold

Pluteslig går alt treigt, hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Da har det seg at nå er internett hastigheten min er på lik linje som 56 k modem, men jeg fatter overhode ikke hva som er feil.. Så jeg håper noen her kan hjelpe.

her er problemet:

Jeg og en kompis har koblet begge våre pcer opp mot router så begge har nett, og det har funka bra fram til rundt påsketider, nå går alt ufatterlig tregt, laster ned ting på maks 5 kb i sek osv, og det gjelder begge maskinene..

MEN når jeg kobler nettverkskabelen rett inn i modemet, da går det unna som bare det, da funker alt, men så er det han kompisen min også da som skal ha nett, og da blir det jo ikke noe på han...

Så da er man tilbake på det ufattelige treige linja igjen.. Hva kan dette skyldes?

har ringt Get 4 ganger og har skifta router 3 ganger, ettersom jeg trodde det var problemet, men det er det jo heller ikke, for hvis jeg kobler kun en pc via router også router via modemet, så går det også fort...

så hva i all verden kan dette skyldes?? begynner å bli temmelig lei av å sitte på en linje som er dårlige enn ISDN linja nå...

håper noen kan hjelpe!

takk og god helg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...