laowi Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Heihei Da var tiden for at jeg skulle kjøpe ny PC. Har satt opp et lite oppsett her. Vil dette funke bra sammen? Kommer nok ikke til å kjøpe noe dyrere skjermkort med tanke på at jeg sitte på 22" med oppløsning 1680*1050. Prosessor kommer til å overklokkes. Er det noen her som har erfaring med dette kabinettet? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Når det gjelder kabinettet- så har jeg det ikke selv, men jeg har fått sett på det. Jeg kan ikke annet enn å si meg passe enig i annmeldelsen til Steffen Lien hos Komplett. Tynne sidedører, så kan gi "dårlig vibrasjoner." Samt de kunne hatt bedre mekanisme til HDD'ene. Alt i alt så synes ikke jeg det er verdt 2000 kroner, til den prisen kan du få bedre. PS: Ser de har Sølv versjonen på tilbud, og til den prisen er det et OK kjøp. Eneste som jeg ikke synes noe om er aluminum sølvfarge og plastikk svart eller beige CD/DVD spillere. Nå er det bare min egen smaksak, men jeg synes fargekombinasjonen ser helt fjernt ut. Det ødlegger hele designet, er som å gå med dressjakke og joggebukse. Annet alternativ, så har du Silverstone Fortress som også er på tilbud. Resten av oppsettet ser bra ut. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Dersom du ønsker god plass og noen rimeligere alternativer, anbefaler jeg Chieftec ned mot 600,-. Flott kabinett og stor plass. Selv har jeg dette fra NZXT og det er veldig bra støyisolert, god plass og forholdsvis bra med luft. Luft vs støy er selvsagt en vansjkelig kombinasjon. Skal du overklokke trenger du mye luft. Mye luft betyr ofte mer støy. Lenke til kommentar
laowi Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Noen som vet om jeg får plass til denne prosessor kjøleren i et Silverstone Fortress kabinett? Lenke til kommentar
laowi Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Oppdatert Handlevogn https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=95365 Endret 18. april 2009 av lovvig Lenke til kommentar
larsg Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=422706 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå