Gå til innhold

[Løst]Advarsel - World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Det er sikkert mange som synest at WOW spillet er morsomt og bra.

Jeg har aldri spilt det selv, men har sett påvirkninger på vennene mine pga spillet.

 

En venn av meg begynte med wow for litt siden.

Før han begynte var han aktiv innen idrett hver dag, flinkeste i klassen faglig, sosial osv.

 

Resultatetet for spillingen var overvektigihet, usosial og veldig dårlig faglig.

 

Dette er ikke den eneste personen jeg har hørt fått store skader av spillet, men mange andre.

 

Det er klart at det finnes forskjellige erfaringer av spillet, men det er viktig og spørre seg selv: "får jeg virkelig igjen får å spille dette spillet i framtiden"? absolutt ikke.

Kanskje du hadde det litt morsomt til perioder. Men du ville sikkert satt pris på treningsresultater, skoleresultater og sosialitet.

Vi ble tross alt skapt for å være sunne og fornuftige, og det er bare skadelig og sitte foran skjermen med spill."

 

"Jeg anbefaler ingen til å begynne med WOW".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:confused:

 

Øøøøø joda... Men de som blir avhengig av wow... Hvor overvektige er de fra før? Manglende sosiale antenner? Sitter foran pcen og taster? Dårlig faglig?

 

Kjenner mange som spiller wow, meg inkludert, men klarer å begrense meg. Men wow er og blir et vanvittig bra spill, som du har lyst å spille, fordi det er så bra, det gir deg en mestringsfølelse som er som en rus for de som vanligvis ikke opplever noen form for mestring...

Lenke til kommentar

Ein ting eg lurer på er kvifor bare så på wow som ein dårlig ting? Kva med TV? Husker da eg var mindre så forklarte forskarar kor så og seie dei same tingen om TV. Ungdom sitter der heile dagen, dei asosiale og gjer det ikkje så bra på skulen. Trur ikkje denne wow-krise perioden kommer til å vare så lenge, bortsett fra at det er alltid nokon som kommer til å klage og legge skylda på noko som dei ikkje heilt veit kva er. Men dei ser ikkje inn i kva er det desse ungdommen lærer av dette spelet.

 

Har prøvd wow eit par gangar og etter min meining så er det ikkje så fantastisk.

Lenke til kommentar
Det er sikkert mange som synest at WOW spillet er morsomt og bra.

Jeg har aldri spilt det selv, men har sett påvirkninger på vennene mine pga spillet.

 

En venn av meg begynte med wow for litt siden.

Før han begynte var han aktiv innen idrett hver dag, flinkeste i klassen faglig, sosial osv.

 

Resultatetet for spillingen var overvektigihet, usosial og veldig dårlig faglig.

 

Dette er ikke den eneste personen jeg har hørt fått store skader av spillet, men mange andre.

 

Det er klart at det finnes forskjellige erfaringer av spillet, men det er viktig og spørre seg selv: "får jeg virkelig igjen får å spille dette spillet i framtiden"? absolutt ikke.

Kanskje du hadde det litt morsomt til perioder. Men du ville sikkert satt pris på treningsresultater, skoleresultater og sosialitet.

Vi ble tross alt skapt for å være sunne og fornuftige, og det er bare skadelig og sitte foran skjermen med spill."

 

"Jeg anbefaler ingen til å begynne med WOW".

 

hahahahahahahahahahahaha

 

Dette hadde vi aldri hørt før på denne delen av forumet, takk for at du er så informativ :)

Lenke til kommentar
Det er sikkert mange som synest at WOW spillet er morsomt og bra.

Jeg har aldri spilt det selv, men har sett påvirkninger på vennene mine pga spillet.

 

En venn av meg begynte med wow for litt siden.

Før han begynte var han aktiv innen idrett hver dag, flinkeste i klassen faglig, sosial osv.

 

Resultatetet for spillingen var overvektigihet, usosial og veldig dårlig faglig.

 

Dette er ikke den eneste personen jeg har hørt fått store skader av spillet, men mange andre.

 

Det er klart at det finnes forskjellige erfaringer av spillet, men det er viktig og spørre seg selv: "får jeg virkelig igjen får å spille dette spillet i framtiden"? absolutt ikke.

Kanskje du hadde det litt morsomt til perioder. Men du ville sikkert satt pris på treningsresultater, skoleresultater og sosialitet.

Vi ble tross alt skapt for å være sunne og fornuftige, og det er bare skadelig og sitte foran skjermen med spill."

 

"Jeg anbefaler ingen til å begynne med WOW".

 

facepalm.jpeg

Lenke til kommentar
Kansje siden slike tråder dukker opp hele tiden med jevne mellomrom, og det er en like lite reflektert person som starter dem hver gang. Gjerne med store overdrivelser. Veldig sannsynlig at klassens smarteste, best trente og mest populære plutselig blir overvektig skoletaper.

 

støtter den.

 

*random bilde fra 4chan*

Lenke til kommentar
Det er sikkert mange som synest at WOW spillet er morsomt og bra.

Jeg har aldri spilt det selv, men har sett påvirkninger på vennene mine pga spillet.

 

Foreslår at du kommer tilbake etter å ha prøvd det selv, du fremstår nå omtrent like komisk som når paven sier at kondomer ikke hjelper mot HIV eller AIDS ;)

Lenke til kommentar

Tusen takk for et inblikk vi som spiller WoW har fått flere hundre ganger her i forumet våres. Det er hvor mye HAN spiller, folk må begrense spillingen. Selv har jeg spilt WoW fra 2004-2005 men jeg har aldri blitt avhengig, siden jeg vet når jeg må ta en pause etc. Noe som vennen din ikke har da gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...