-Zenzor- Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei hei folkens! Jeg er så heldig at jeg har møtt verdens nydeligste jente, og vi har kjent hverandre mer eller mindre siden vi var 14, og er begge blitt 20 til dags dato. Jeg har planer om å fri til denne unge damen om ca 3 uker (da vi har allerede bestilt ringer som jeg har fått inskrevet med datoen jeg har tenkt til å fri på ) Hun har med et uhell funnet en lapp der datoen stod på ifra ring-butikken, men vet heldigvis ikke hvordan og hva jeg skal gjøre, så man kan jo se på det som en slags spenningsfaktor da hun definitivt kommer til å gå og vente på det hele dagen hehe. Derfor hadde jeg tenkt å utnytte dette, og lage litt flere sånne småmuligheter hvor jeg kunne ha fridd, men ikke gjør det alikevell Hun skal mest sansynligvis jobbe på den datoen (når på døgnet vet jeg ikke enda, så jeg burde kanskje ha noen muligheter å velge mellom), og jeg må bruke den tiden jeg har når hun er borte, til å gjøre alt klart. Det jeg hadde tenkt som første del var å vekke henne med en slags fin desert med noe lokk over, slik at hun kan forvente noe under, på morgenen. Nummer 2 blir nok middag da, hvor jeg tenkte på http://dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrif...at-og-br%C3%B8d Noen som har noen tips til litt ekstra finesse på den? Gjerne med full beskrivelse av hva jeg trenger og hvordan jeg skal gjøre det (har ikke stekt mye kjøtt i mitt liv ) Som dessert hadde jeg tenkt Kirsebærisen i http://dinmat.no/Temasider/Artikler/Fest-o...agene-blir-late Bare med jordbær istedet, det burde gå fint å bytte de to bærene, tror dere ikke? Noen som har erfaring med den søte melken? Og evt hvor jeg kan få kjøpt den og hvor lenge det holder seg? ^^ Og avslutte den med å gå ned på kne Innimellom dette hadde jeg tenkt på noen lapper med noen "spenningsmeldinger" på, og å plassere en del roser rundt om i leiligheten mens hun er på jobb. Kom gjerne med innspill og idéer til andre retter eller små søte ting å gjøre f.eks. Jeg gleder meg ihvertfall veldig til dagen ^^ Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Høres digg ut dette.. Hun kommer til å digge det Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Ja håper det Må planlegge litt for å finne ut når jeg får gjort ting klart, og hvor jeg evt kan gjemme ting mens hun er her Endret 18. april 2009 av -Zenzor- Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 nice høres flott ut det du tenkte på ja Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hørtes bra ut det der ja, lykke til Forresten, er du nervøs? Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) x Endret 18. april 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg hadde seriøst kastet ringene og bestilt nye.. kosta hva det koste ville. Jeg hadde syntes iaffal det hadde vært kjempetrist hadde jeg visst at jeg sku bli fridd til.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du kan ha mye moro før du faktisk frir. Knytt skolissene en hel masse den dagen. Gå ned på kne, "oi, en femmer". Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 @ Jennifer: Ringene har kostet tilsammen nesten 14000. Og vi har designet dem sammen, for å se ut akkurat slik vi vil at de skal se ut. Så nei.. kaste dem er ikke et valg jeg har råd til, eller er villig til å ta. @ Isbilen: Hehe der sier du noe! Takk for forslagene! @ Jo Are: Joa, er klart jeg er nervøs, men det er en slags god nervøsitet Gleder meg nok mest av alt Det er jo en dag man kommer til å huske Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Lykke til ! Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Ingen som har noen tip til en fin og romantisk dessert? Og/eller vet noe om den søte melken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå