Gå til innhold

Skal fri til samboeren! Noen tips for en "nybegynner"? ^^

-Zenzor-

Anbefalte innlegg

Hei hei folkens!

Jeg er så heldig at jeg har møtt verdens nydeligste jente, og vi har kjent hverandre mer eller mindre siden vi var 14, og er begge blitt 20 til dags dato.

Jeg har planer om å fri til denne unge damen om ca 3 uker (da vi har allerede bestilt ringer som jeg har fått inskrevet med datoen jeg har tenkt til å fri på :))

Hun har med et uhell funnet en lapp der datoen stod på ifra ring-butikken, men vet heldigvis ikke hvordan og hva jeg skal gjøre, så man kan jo se på det som en slags spenningsfaktor da hun definitivt kommer til å gå og vente på det hele dagen hehe.

Derfor hadde jeg tenkt å utnytte dette, og lage litt flere sånne småmuligheter hvor jeg kunne ha fridd, men ikke gjør det alikevell :)

Hun skal mest sansynligvis jobbe på den datoen (når på døgnet vet jeg ikke enda, så jeg burde kanskje ha noen muligheter å velge mellom), og jeg må bruke den tiden jeg har når hun er borte, til å gjøre alt klart.

Det jeg hadde tenkt som første del var å vekke henne med en slags fin desert med noe lokk over, slik at hun kan forvente noe under, på morgenen.

Nummer 2 blir nok middag da, hvor jeg tenkte på

http://dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrif...at-og-br%C3%B8d

Noen som har noen tips til litt ekstra finesse på den? :) Gjerne med full beskrivelse av hva jeg trenger og hvordan jeg skal gjøre det (har ikke stekt mye kjøtt i mitt liv :p)

Som dessert hadde jeg tenkt Kirsebærisen i

http://dinmat.no/Temasider/Artikler/Fest-o...agene-blir-late

Bare med jordbær istedet, det burde gå fint å bytte de to bærene, tror dere ikke? Noen som har erfaring med den søte melken? Og evt hvor jeg kan få kjøpt den og hvor lenge det holder seg? ^^

Og avslutte den med å gå ned på kne :)

Innimellom dette hadde jeg tenkt på noen lapper med noen "spenningsmeldinger" på, og å plassere en del roser rundt om i leiligheten mens hun er på jobb.

Kom gjerne med innspill og idéer til andre retter eller små søte ting å gjøre f.eks. :new_woot:

Jeg gleder meg ihvertfall veldig til dagen ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ Jennifer: Ringene har kostet tilsammen nesten 14000. Og vi har designet dem sammen, for å se ut akkurat slik vi vil at de skal se ut. Så nei.. kaste dem er ikke et valg jeg har råd til, eller er villig til å ta.

@ Isbilen: Hehe der sier du noe! Takk for forslagene! :new_woot:

@ Jo Are: Joa, er klart jeg er nervøs, men det er en slags god nervøsitet :p Gleder meg nok mest av alt ;)

Det er jo en dag man kommer til å huske :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...