bjorns_1 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hei Jeg har en Dell XPS m1730 med windows vista. Den er 1år gammel og har fungert helt bra intill ett par måneder siden. Så jeg har noen spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med. 1. Nå får jeg ikke til og lade batteriet på den, kan batteriet ha blitt ødelagt så fort? Det viser ikke at batteriet lader helt nede ved "klokka" i windows. Og jeg klarer ikke starte pc`en uten strøm tilkoblet. 2. Etter jeg instalerte Windows Vista servicepack 1 så fryser pc`en helt plutselig avogtil, helt tilfeldig når det sjer. Uten forvarslet. 3. PC en blir mye brukt til film, har alltid klart og spille 720p og 1080p filmer uten problemer. Men nå hakker den berre veldig mye. Klarer og spille vanlig DivX. Hva kan jeg gjøre med dette? Den fungerer veldig bra til spill og div. Er berre til film jeg har dette problemet. Det jeg har prøvd er og avinstallere alle drivere og installere bare de nødvendige på nytt. Har også avinstalert og formatert. Lagt inn alt på nytt med bare de nødvendige programmer, og samme problem er der enda. Det med at windows låser seg begynnte først etter at jeg installerte vista service pack 1. Hva kan jeg gjøre med dette? Vil jo ha den installert. Takker for hjelpen Endret 18. april 2009 av bjorns_1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 kontakt dell. om den ikke lader, så er det et maskinvare problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå