KremBanan Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vil kjøpe en SE c905 CopperGold, og fant denne siden: http://www.expansys.no/p.aspx?i=169935 Noen som har erfaringer med denne siden? Telenor har visst enerett på akkurat den fargen med abonnement, men jeg vil ikke ha Telenor. Hvordan er det å kjøpe fra denne siden? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja, hyggelig dame som heter Madelein i andre enden av røret. Butikken er det ingenting å si på, problemet mitt var da både første og andre telefon jeg fikk hadde mangler(de restartet 4-5 ganger om dagen) Ergo måtte jeg sende dem tilbake 2 ganger(fikk pengene tilbake 2 gangen) Det som er skiten oppi dette er landet NORGE som riktig nok sendte momskrav 1 gangen,men som til tross for tonnevis med papirutfyllinger presterte å sende meg nytt momskrav da jeg fikk telefonen tilbake fra repperasjon Idiotene fra tollvesenet i Oslo var en pst å plage å snakke med til jeg endelig fikk en hyggelig dame som fortalte meg hva jeg skulle gjøre. Nå har jeg hatt 50 papirer inne i forbindelse med en søknad om reffusjon av momspengene mine på 4000 kr i en mnd. Skal bli spennede å se om viruset Norge vil gi meg pengene tilbake på varer jeg ikke har. Poenget er: Expansys har jeg bare godt å si om, men får du problemer med varen er det momsen og viruset Norge du får mest problemer med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå