Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 "Thats the way, aha aha, i like it, aha aha..." *nynne iveg litt mens man nyter den nye siden deres* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Url til siden? Neida, men jeg synes fargene var litt "gay", men ellers så var den bra Lenke til kommentar
unwill Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Syns det går en liten smule raskere nå, ikke mange millisekunder, men litt. Estetisk messig likte jeg den gamle bedre. Btw. så funker ikke "-" knappen der man lukker "kategorien" i Opera. Det burde vel også vært mulig med en "+" knapp der man legger til ting fra en annen kategori som gjør at det blir enklere å sammenligne f.eks. 5400rpm og 7200rpm harddisker... eller chipsetene Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Ser mye bedre ut. mer oversiktlig, bilder ab de fleste produktene og beskrivelse av produktene har de og fått. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Den nye sida var mye bedre og lettere å finne frem Fin var den også Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Pfffuu og pffføy!en orntli homo side! :x eckligt! Lilla (grøss) <fjortiss> Og på forsiden reklamerer de med kåt RAM (GeIL 512MB DDR ) </fjortiss> Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Syns det var gyslige farger. Og litt for kategorisert. Og det var ikke kjekt å navigere med 800*600. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 likte den jeg, veldig oversiktlig og den er lett å finne fram i. fargevalget var ikke det beste jeg har sett, men den fungerer bra. har sett mye styggere webshop's andre steder men psdata havner i brukbar kategorien kategoriseringen likte jeg meget godt, strake veien til akkurat det jeg vil ha og ikke noe annet yalla i samme slengen. har scroll på sidemeny'en.. men siden tidligere åpnede underledd i menen blir lukket når jeg åpner en ny kategori så er scroll strengt tatt ikke nødvendig.. ellers så har dem brukt mye tid på å få inn detaljerte produktbekrivelser, Bra! Grattis med ny side psdata! Vill applaus! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 men siden tidligere åpnede underledd i menen blir lukket når jeg åpner en ny kategori så er scroll strengt tatt ikke nødvendig.. Hvilken oppløsning sitter du med? Hvis man ikke har høy oppløsning TRENGER man scroll. Må scrolle før jeg opner undermenyer her jeg sitter (800*600). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 grønnfargen gjorde meg kvalm, nei det er litt for futuristiskt synes jeg. Forum hos en nettbutikk :-? Lenke til kommentar
umy Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 jeg likte den lille forhåndsvisningsbildet så man slipper å trykkepå hvert produkt hvis man bare skal se på bildet jeg så ikke den rosa nyansen før du sa det anders men ser nå at siden har et litt skjult gey-preg Lenke til kommentar
gixer Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Syns det var gyslige farger. Og litt for kategorisert. Og det var ikke kjekt å navigere med 800*600. [/køddehumør på] Haha! Du får bare ha det så godt når du kjører på den Sopæroppløsninga der! [køddehumør av] Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Syns det var gyslige farger. Og litt for kategorisert. Og det var ikke kjekt å navigere med 800*600. [/køddehumør på] Haha! Du får bare ha det så godt når du kjører på den Sopæroppløsninga der! [køddehumør av] Plz brenn i helvete!! Har den oppløsningen fordi jeg sitter på skolen med en råtten 15" som tåler maks 800*600 @ 60Hz. Griller hodet og øynene. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ser i og for seg grei ut, men det er ikke sjangs i havet for at jeg handler i en webshop der Opera'n min (6.05) ikke fungerer. Klarer de ikke lage skikkelige sider som funker med skikkelige browsere kan det være det samme. Synd, jeg likte PSdata. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ser i og for seg grei ut, men det er ikke sjangs i havet for at jeg handler i en webshop der Opera'n min (6.05) ikke fungerer. Klarer de ikke lage skikkelige sider som funker med skikkelige browsere kan det være det samme. Synd, jeg likte PSdata. Ehm. Den ser ut til å funke rimelig greit med Opera 7.10, Qrt_. Og jeg ser stort sett ingen grunn til å IKKE oppgradere... (Men ja. Jeg er enig. Blant annet hater vi Fokus Bank. Og skjønner ikke hvorfor mamma bruker deres NettBank... IE-shite.) Og vi må jo være stolte av PSData som har laga Norge's første homo-vennlige webshop! Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ehm. Den ser ut til å funke rimelig greit med Opera 7.10, Qrt_. Og jeg ser stort sett ingen grunn til å IKKE oppgradere... Det gjør jeg, faktisk en del sider som ser bedre ut i 6.05. Dessuten liker jeg 6.05 bedre generellt (jada, er noen gode forbedringer i 7.x, men jeg bruker uansett ikke mail-klienten til Opera). Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det gjør jeg, faktisk en del sider som ser bedre ut i 6.05. Dessuten liker jeg 6.05 bedre generellt (jada, er noen gode forbedringer i 7.x, men jeg bruker uansett ikke mail-klienten til Opera). Har heller aldri brukt mail-klienten... Men Opera 7.10 virker mer solid enn Opera 6.05, generelt. (Bare at utseendet til Opera 7.xx er styggere.) Menmen. Man tar det man liker. Poenget var bare at webshoppen ser ut til å funke i 7.10. (Har en maskin med 5.12 på. Vurderer å teste der.) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Æsj! rosa og grå! hva tenker de på! jeg skal ikke være der selv om jeg må! med det er vel få som må! den var faen ikke rå! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 men siden tidligere åpnede underledd i menen blir lukket når jeg åpner en ny kategori så er scroll strengt tatt ikke nødvendig.. Hvilken oppløsning sitter du med? Hvis man ikke har høy oppløsning TRENGER man scroll. Må scrolle før jeg opner undermenyer her jeg sitter (800*600). satt på en maskin med 1024x768 i oppløsning, vinduet dekket ca rundt 85% av skjermen. for meg der og da så virket løsningen som meget bra. her hjemme med 1280x1024 så er den enda bedre prøver akkurat nå med å sette oppløsningen til 800x600. blir litt stor meny da jah.. men jeg har scroll i sidemeny'en.. hva slags version av IE (regner med det er den du bruker/brukte) har du? på 'jobb' så var der IE6.0, her hjemme har jeg 5.0, begge gir meg scroll i menyen til venstre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå