Boralis Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hva synest dere om den ? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 mye bedre. bedre oversikt Lenke til kommentar
airguard Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 super og lettlest side Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hmm, likte ikke den rosa fargen for å si det mildt. Var penere visuelt sett før. Så kanskje ut som de blir enda litt med produktinfo? Det er positivt. Likte også bedre kategoriseringa før. Nå er det egen side for "amd chipset", "nvidia chipset" "via chipset" osv på socketA HK. Var greiere når det stod på samme side avskilt av overskrifter. Så alt i alt foretrekker jeg den gamle. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Fant ut at man ikke kan skrolle på produktmenyen til venstre, så hvis du har åpna noen undermenyer så må du lukke dem for å se det nederste på menyen, litt dumt... Lenke til kommentar
airguard Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Så kanskje ut som de blir enda litt med produktinfo? Det er positivt. Likte også bedre kategoriseringa før. Nå er det egen side for "amd chipset", "nvidia chipset" "via chipset" osv på socketA HK. Var greiere når det stod på samme side avskilt av overskrifter. lol smak og behag jeg liker dette med at de er adskilt bedre. Da går jeg direkte på det jeg vil se, og slipper og se alt det andre mølet jeg ikke vil ha Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Og hvor er ordrehistorikken? latterlig hvis disse dataene er slettet Lenke til kommentar
airguard Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Enig ordrehistorikken ser ut til og være borte. Mener og huske at det samme skjedde med komplett når de la om for lenge siden. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Syns den så myye bedre ut nå. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Syns den så myye bedre ut nå. Liker det nye utseende jeg også. Det jeg ikke liker er denne beskjeden som kommer opp i Opera & IE: HTTP Error 500-12 Application Restarting Internet Information Services Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Fant ut at man ikke kan skrolle på produktmenyen til venstre, så hvis du har åpna noen undermenyer så må du lukke dem for å se det nederste på menyen, litt dumt... Rart jeg var nettop inne å sjekka dette,når du åpner flere undermenyer så at ikke alle syns kan du scrolle opp/ned, når det gjelder ordrehistorikken fant jeg den også. Lenke til kommentar
UrNils Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg syns det nye designet ser bedre ut. Har bare vært kjapt innom og sett, så langt så syns jeg den nye er bedre. Det er ikke noe problem med menyen hos meg, får scrollet opp og ned. Men ordrehistorikken er borte... :-? Håper de får orden på dette... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 lol smak og behag jeg liker dette med at de er adskilt bedre. jepp, og det ser jo ut som alle likte den gyselige rosafargen så det er vel bare meg som er teit og dum Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Syntes den så grei ut... uten om at den grønne farven minner meg om ejkjøp :-? og at det er link til produktet fra bildet til lagerstatus...grøss...blir vanskeligere å kopiere vare navnet. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hvor i alle dager finner dere den rosa fargen da? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 bah, mente seff #EAEAF6 som er en lyseblå sak med en anelse lilla. Ikke helt med i dag jeg =) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 bah, mente seff #EAEAF6 som er en lyseblå sak med en anelse lilla. Ikke helt med i dag jeg =) hadde du ikke tatt av solbrillene etter påskeferien Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Pfffuu og pffføy! en orntli homo side! :x eckligt! Lilla (grøss) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå