-Léon- Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ke? Tenkte ikke på noe på slutten av testen :x Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Leste litt på trådene før jeg trykket på linken og selv om det var bare i kanskje 5sekund så sto jo ordet "Agurk" minst 12 ganger, ikke sjangs, jeg prøvde å ikke tenke på en agurk. Kom ikke på noen andre grønnsaker. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tenkte på agurk jeg... Yes, er blant 2 % av befolkningen som ikke tenker på gulrot. Jippi! (?) Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Vell, om du tar utgangspunkt i denne tråden så virker det som at dei 98% som 'skulle' svart gulrot, svarar Agurk. Om vi tar utgangspunkt i dette, så er du slettes ikkje spesiell. Personleg tenkte eg på brokkoli, og så den for meg i hovudet - men merkeleg nok sa eg Agurk ut høgt. Så vidt eg veit, hadde eg ikkje lest vidare i tråden før eg tok 'testen'. Lurar på kvifor eg sa agurk, når eg så tydeleg tenkte brokkoli. Endret 24. april 2009 av JarlG Lenke til kommentar
Munty Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg tenkte på en annen grønnsak helt til jeg leste ordene "arrow down". Da poppet det opp carrot med en gang! Har det noe med arrow down å gjøre? BTW: Faren min tenkte tomat. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg tenkte blåbær, er det logisk eller? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Jeg tenkte blåbær, er det logisk eller? Du burde heller tenkt sopp. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ble Carrot her også. Sikkert fordi man sier six så ofte, og da blir det bare sicsicsicsicsicsicsicsic....sicsicsic, og slutter med en c. Så kommer arrow c+arrow= nesten Carrot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå