Bludd Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synd at hverken agurk, eple eller paprika er grønnsaker da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 What, det funket! Merkelige saker :o Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synd at hverken agurk, eple eller paprika er grønnsaker da. agurken er grønn og den er en sak, det er naturlig for enkelte å tenke på dette som en grønnsak, iallefall i denne testen. Det blir noe annet om du får tid til å tenke deg om(testen legger opp til at du skal gjøre dette kjapt) Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synes det bare var interessant at folk var så enige om en frukt når de skulle komme opp med en grønnsak. Det naturlige ville vært for dem å si rosenkål. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja, det fnket. Ikke sykt i det hele tatt. DetDet med tallet 6 er bare en avledningsmanøvre. Folk flest tenker på gulrot når de må tenke på en grønnsak. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Øh, jeg tenkte salat blad -.- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Ja, det fnket. Ikke sykt i det hele tatt. DetDet med tallet 6 er bare en avledningsmanøvre. Folk flest tenker på gulrot når de må tenke på en grønnsak. Det står "ARROW DOWN" Tenker man kanskje da på CARROT, ARROW? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hva står for arrow down? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 "Hva står for" ? hva mener du? Jeg mener at det står "QUICK! THINK OF A VEGETABLE! Then arrow down." Og da tenker mange på carrot siden de leser arrow. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kan være. 6-tallene har ingenting med noe å gjøre uansett. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Synes det bare var interessant at folk var så enige om en frukt når de skulle komme opp med en grønnsak. Det naturlige ville vært for dem å si rosenkål. jeg sjekka opp denne påstanden din litt, jeg. http://no.wikipedia.org/wiki/Agurk : Agurk er en spiselig grønnsak (botanisk sett et bær, i forbindelse med matlaging ansett som en frukt) som vokser på planten Cucumis sativus. Agurker er normalt grønne, omkring 30 cm lange og 4 cm i diameter http://en.wikipedia.org/wiki/Cucumber : Having an enclosed seed and developing from a flower, cucumbers are scientifically classified as Vegetables. Så det spørs jo litt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå