Mr.Johanzen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nå har det seg slik at vifta på skjermkorte mitt går på max hele tiden, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få denne til å "roe" ned. Og ja, jeg har vært inne på "Nvidia Control panel", er ikke noen slags verktøy for viften. Skjermkort: GeForce 9800GTX+ Hovedkort : Asus P5KC Operativsystem: Windows 7 64bit Driver: GeForce Driver Release 181 (Versjon 181.71) Og kabinettet mitt har god nokk kjøling. Takk for svar, på forhånd - Razy Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 man får jo ikke instalert rivatuner eller lignene programmer i w7.64bit heller. man får ikke instalert den ene driverkomponenten programmet trenger. Lenke til kommentar
Craz3J0e Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei, prøv å installer RivaTuner i vista version. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Ja, kan prøve å innstalere rivatuner i vista verjson. Et lite spørsmål, kan jeg sette programmet slik at det står på "auto". Slik, under load går vifte hastigheten opp og motsatt? Endret 18. april 2009 av Razy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå