Insan3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kjøpt Creative Inspire T6100 men lydkortet eg fekk med pcen suger så eg får bare bruke to høgtalerar og sub. Nokon som veit om et lydkort eg kan kjøpe som funker fint, skal kanskje kjøpe Razer Megalodon 7.1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Det viktigste er at du har ett lydkort som støtter 5.1 sorrund lyd. Her er ett eksempel. Det er ett billig til 400,- som kommer til å funke! Hvis du skal bruke 7.1 sorrund så kan du jo kjøpe dette for eksempel Endret 18. april 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Insan3 Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Så det lydkortet kjem til å passe til datan min? Må ikkje eg finne eit som passer med pc'en? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Så det lydkortet kjem til å passe til datan min? Må ikkje eg finne eit som passer med pc'en? Hvis du har en vanlig stasjonær pc og en ledig PCI slot så skal den gå til alle pcene. Men hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det 7.1 lyd kortet fra komplett har disse kravene men regner du har data som er bedere enn disse kravene: Programvare / Systemkrav Programvare Drivers & Utilities, RightMark Audio Analyzer 6.0.6 OS påkrevd Microsoft Windows XP, Microsoft Windows XP 64-bit Edition, Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows Vista (64-bit versjoner) Perifere / grensesnittenheter CD-ROM Systemkravdetaljer Pentium 4 - 1.4 GHz - RAM 256 MB - HD 60 MB Lenke til kommentar
Insan3 Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Det må eg vente med å svare på, datan min kjem fra reprasjon om nokre dagar. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 ok, men når den kommer så må du se om du har en ledig PCI slot i hovedkortet. Lenke til kommentar
Insan3 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Fått datan tilbake no, kordann sjekker eg det? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fått datan tilbake no, kordann sjekker eg det? Ta av kabinettet og ta bilde av hovedkortet og last det opp her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå