Rivruskende Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, er kjærlighet like ondt som det er godt? Å være forelsket er jo en helt unik opplevelse. Å elske noen er noe helt spessielt. Men hva om det forsvinner? Er det en "mørkere" side med kjærligheten? Vell, i det siste har jeg selv fått føle litt av den "mørke" siden av det såkalte ordet Kjærlighet. En følelse av at man gradvis mister personen man virkelig er glad i. Som man rett og slett elsker. Jeg vet ikke hvorfor dette skjer nå, vi har det jo så fint. For å være ærlig, jeg liker ikke kjærlighete så godt som jeg gjorde før. Nå svir det, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skulle ønske jeg kunne fåvite hva jeg skal gjøre for å få tilbake det jeg og hun hadde ! Dere har sikkert hørt om personer som går seg bort. Jeg har gjort det nå. Jeg finner ikke veien lengre ! Jeg kunne trenge en GPS. Men hvor er den? Så mye som skjer med hun for tiden. Hun har forandret seg fra å være min engel til alle andres. Hvorfor endrer alt seg? Kan noen svare meg på det? Hun sier hun elsker meg? Men siden alt har skjedd, gjør hun egentlig det? Hvorfor tviler jeg? Det er så mange spørsmål! Jeg vet ikke om jeg klarer mer. Men en ting vet hun. Det er at jeg elsker henne og jeg vil gjøre ALT for hun skal ha det bra!<3 Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 hm, når det først er ondt så synes jeg den følelsen lett overgår alt det gode som har skjedd. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Forelskelse forsvinner etter hvert, er bare til for reproduksjon. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvorfor postet du dette i OT-baren? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 En vred Ariel har blitt mistolket som at vedkommende er av de falne, men den engelen er så mye mye verre ettersom håpet aldri har blitt betvilt, der_av den jævla besluttsomheten. Ariel som er en erkeengel er ytterst vanskelig å skjønne seg på, til tider nesten new-ageish og skjønn, men når vedkommende har fått nok så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå