wewwen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hei! Har sett den nye norske filmen med Kristoffer Joner, nemelig "Skjult". Har kommet frem til at det er Kai Koss som er både "hettemannen", Peter. Og seg selv. Men det jeg ikke fatter med filmen er hvem hotell dama er. Hvem får hun telefon fra i begynnelsen? Var hun virkelig på rommet når Kai fikk "anfall"? Når Kai drar opp hansken fra det gamle rommet hans, er det ett gammelt bilde av hotell dama der? Er Hotell dama Kais mor? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Meningen med Skjult er å skremme vannet av deg. Ikke prøv å tenk så mye på filmen i etterkant, det ender bare med at man gjennomskuer bit etter bit av filmen. Slike ting skal ikke ha klare svar i denne type film. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Jeg klarte heller aldri helt å plassere denne svenske dama inn i plottet og jeg har lest tre forskjellige slutteorier. Er det noen som helst mening med henne? Endret 17. april 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Product of his imagination, kanskje? Synes ikke manuset var det helt store, men det var heller ikke å forvente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå