Hopp123 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hei Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan får gratis spotify invites, eller om noen som har en invites som kan sendes til meg? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Du greide å poste i rett kategori, men utrolig nok greide du også og overse Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra -tråden som nå ligger som 3. øveste tråd i listen... Skjekk linkene i førsteposten. Endret 17. april 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Hopp123 Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Du greide å poste i rett kategori, men utrolig nok greide du også og overse Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra -tråden som nå ligger som 3. øveste tråd i listen...Skjekk linkene i førsteposten. åjaa men linken funker ikke Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nå funker den. Men det skulle ikke være noe problem for deg å finne den tråden uten at jeg hadde linket til den. Lenke til kommentar
Hopp123 Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Her Takker ;D Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Det er allerede henvist til en eksisterende Spotify-invitasjonstråd, vennligst benytt den. Ellers minner jeg om retningslinjene #8 om piratsnakk, og enkelte innlegg har blitt slettet fra tråden. Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Endret 17. april 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg