7yvern Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg og 4 andre kompis prøver å spille over nettverk. Problemet mitt er at alle de 4 kan se hverandre og meg i lobbyen i spillet, men jeg kan ikke se noen som helst. Har noen en ide på hva jeg må gjøre for at jeg kan kunne se de andre også. Det begynner å bli veldig irriterende. Jeg har prøvd å google i et par dager uten å finne noen løsninger på det =/ Takker for all mulig hjelp xD Lenke til kommentar
7yvern Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 alt av brannmur er slått av Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hvilket OS bruker du? husker når jeg lana med xp at man måtte aktivere en protocol kontrollpanel->Nettverkstilkoblinger->høyre klikk lokal tilkobling->egenskaper-> internett protokoll-> marker og trykk innstaler->dobbel klikk protokoll->velg den som heter nwlink ipx/spx/netbios-kompitabel transport protokoll-> klikk ok og restart funka for meg for mange år siden Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det som hov55 sier kan funke vis det er et eldre spill, feks av Command and Conquer serien. Red Alert 1,2 Renegade osvosv. Støttes ikke i Vista Btw, er laget en cusom plugin. Men fikk aldri denne til og funke Lenke til kommentar
7yvern Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 OS er vista, og spillet er BFME2. Husker den på C&C ja. Alle går i lobbyen, og alle de ser meg og hverandre, men hos meg er det helt tomt. er 3 stk med vista og 3 stk med xp. Så er det bare meg det ikke fungerer riktig hos. irriterendes =/ Finner ikke ut problemet heller. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du må ta av dedikert IP? .Salbu! Lenke til kommentar
7yvern Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Du må ta av dedikert IP? .Salbu! hvordan da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå