Tottotto Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Fortell litt mer om deg selv. Hvor gammel er du? Hvilke hobbyer har du drevet med tidligere? Hva liker du? kampsport, ballspill, dans, skyting, ta/redigere bilder etc. Liker du å være ute? er du interresert i styrke og kondis osv. Endret 26. april 2009 av Tottotto Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vil forresten annbefale tennis Er en morsom sport som passer for alle. Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 takk for gode tips! tror jeg skal begynne med tegning. Lenke til kommentar
xfs Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 takk for gode tips! tror jeg skal begynne med tegning. Noooo! Prøv heller RC, samme om du tar fly, båt, bil osv. Men RC er mye bedere enn Tegning! Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 jeg trenger en ny hobby, så hvis dere har nien forslag så er det bare å skrive ned alle dere kommer på jeg har allerede prøvd RC, så det er ikke vits å nevne. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå