Anonymous2083 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 jeg trenger en ny hobby, så hvis dere har nien forslag så er det bare å skrive ned alle dere kommer på jeg har allerede prøvd RC, så det er ikke vits å nevne. :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kjøp deg wow så har du noe å finne på Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Prøv fiske Er utrolig gøy når du finner det perfekte stedet. Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 takk for gode forslag! men jeg tror nok ikke wow er noe for meg. har prøvd litt før, og jeg syns ikke det er så moro. kansje jeg bør starte å fiske?? Lenke til kommentar
bossen123 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 takk for gode forslag! men jeg tror nok ikke wow er noe for meg. har prøvd litt før, og jeg syns ikke det er så moro.kansje jeg bør starte å fiske?? BEGJYNN MED KANIN OPPDRETT det gjør jeg det er morsomt :D:D:D:D nå har jeg for tiden 31 kaniner:D Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fiske er en god hobby ja anbefales om du synes det er et alternativ Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 ja kanin oppdrett høres jo litt morsomt ut da. og jeg har jo kanin:D trenger man veldig mange kaniner for å drive med det eller? man må vel stelle veldig mye med dem. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvis man ikke er fiskeinteressert fra før av er det ikke sikkert man plutselig begynner å fiske, men det kan jo hende. Isfiske er den beste formen for å fiske syns jeg. Man trenger ikke noen kasteskills, svindyrt utstyr etc. Alt man trenger er litt vann med is, så er det bare å borre seg et hull og hive ned et snøre. Pilkestikker er ikke veldig dyre, og du får kjøpt dem på helt vanlige sportsbutikker/friluftsbutikker. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Bli akvarist, er morsomt, mye å gjøre, spennende, og du lærer utrolig mye. Men dyrt. Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 hva er en akvarist? Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 En med et akvarium + akvaiumfisk = en akvarist. Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 ja foreldrene mine har akvarium. men dette er nok ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Begynn å løpe. Hver gang det regner så tar du på deg joggeskoene og løper til du er tørr igjen. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 speideren har vært med i 8 år snart og angrer ikke et sekund, har vært på leirer, turer, arrangementer og var i helga på et landsmøte og til sommeren skal jeg på leir i England speideren har en minimal årskontingent som gir deg tilgang på et stort sosialt nettverk, former deg som person, gir deg utfordringer og sist men ikke minst er det interessant å være med Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Diabolo Flott hobby som utfordrer deg, og som gleder og underholder både deg og andre! Vanskelig i begynnelsen, så litt tolmodighet er viktig de første ukene, men blir bare bedre jo flinkere man blir. Kan drives med overalt. Send en PM hvis du ønsker tips eller info Lenke til kommentar
millibelli Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 hei det kan være lettere å svare deg om du liker å være ute i naturen eller om du liker å holde på med ting inne tenke da ¨på tegning maling innendørs eller fisking utendørs dette er bare ideer da Lenke til kommentar
HellsBells Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men siden du liker fiske, har kanin, og speideren har blitt foreslått - hvorfor ikke 4H? Der kan du blande inn alt du liker å gjøre, lære mye nytt og få mange venner Dersom ikke dette er det som passer for deg, så kunne kanskje en idrett være noe? Lære å spille et instrument og bli kjempe flink? Kanskje du kan spille i band eller korps? Lær deg et nytt språk, eller begynn å tegne og male! På det meste så er det jo øvelse gjør mester! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 bli ungdomspolitiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå