Gå til innhold

[Løst]Trenger en ny hobby!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk for gode forslag! men jeg tror nok ikke wow er noe for meg. har prøvd litt før, og jeg syns ikke det er så moro.

kansje jeg bør starte å fiske?? :ermm:

BEGJYNN MED KANIN OPPDRETT det gjør jeg det er morsomt :D:D:D:D:D nå har jeg for tiden 31 kaniner:D

Lenke til kommentar

Hvis man ikke er fiskeinteressert fra før av er det ikke sikkert man plutselig begynner å fiske, men det kan jo hende.

Isfiske er den beste formen for å fiske syns jeg. Man trenger ikke noen kasteskills, svindyrt utstyr etc. Alt man trenger er litt vann med is, så er det bare å borre seg et hull og hive ned et snøre. Pilkestikker er ikke veldig dyre, og du får kjøpt dem på helt vanlige sportsbutikker/friluftsbutikker.

Lenke til kommentar

speideren :new_woot:

har vært med i 8 år snart og angrer ikke et sekund, har vært på leirer, turer, arrangementer og var i helga på et landsmøte

og til sommeren skal jeg på leir i England :wee:

speideren har en minimal årskontingent som gir deg tilgang på et stort sosialt nettverk, former deg som person, gir deg utfordringer og sist men ikke minst er det interessant å være med

Lenke til kommentar

Diabolo

Flott hobby som utfordrer deg, og som gleder og underholder både deg og andre!

Vanskelig i begynnelsen, så litt tolmodighet er viktig de første ukene, men blir bare bedre jo flinkere man blir. Kan drives med overalt.

Send en PM hvis du ønsker tips eller info :)

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men siden du liker fiske, har kanin, og speideren har blitt foreslått - hvorfor ikke 4H? :)

Der kan du blande inn alt du liker å gjøre, lære mye nytt og få mange venner :)

Dersom ikke dette er det som passer for deg, så kunne kanskje en idrett være noe?

Lære å spille et instrument og bli kjempe flink? Kanskje du kan spille i band eller korps?

Lær deg et nytt språk, eller begynn å tegne og male!

På det meste så er det jo øvelse gjør mester!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...