Klette Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Kjører kgrellm med masser av rart på har mail greia der, den fungerer fint den, men den åpner evolution hvert 5 minutt ( nåt den sjekker mail ), det er litt irriterende.. noen tips om hvordan få den til å kjøre gjemt på en måte? evt andre programmer som er bedre ( vil forsatt bruke evolution til mail lesing, sending etc ) ? Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 du kan jo la være å lukke evolution etter at du har sjekket mailen , det er bare å minimize. hører at pine er et bra email program , men har ikke testet det selv. selv er jeg ganske fornøyd med evolution og vil holde meg til det . :smile: Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Er personlig fan av kmail, gkrellm har ingen problemer med den. KMail har det du trenger, men ikke noe mer, veldig lightweight, lite bugs. Anbefales. MarcelSB Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Høyreklikk den mailsjekksaken: Står evolution på "Mail reading program" eller "Mail fetch/check program"? (Skal stå på Mail reading program") Lenke til kommentar
Klette Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Virket som jeg hat fikset det.. Satt reading program til evolution og Fether til mail ( den innbygde linux greia ) Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Er personlig fan av kmail, gkrellm har ingen problemer med den.KMail har det du trenger, men ikke noe mer, veldig lightweight, lite bugs. Anbefales. MarcelSB KMail er jo KDE-program. Tungt å kjøre slike programmer i alt annet enn KDE. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Det er sant... MarcelSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå