McBitch Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lev på ostepop og snickers en uke, ikke runk den uken, så siste dagen utnytter du den dårlige samvittigheten hun har, får hun til å suge deg, å cummer det jævligste cummet som tenkes kan. Så finner du deg en ny dame Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 The wh0re deserves it. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvis du er en så jævlig godhjerta person som i hele tatt tenker på å tilgi det der så er det hvertfall helt sikkert at du fortjener ei langt bedre dame. Synes du skal dumpe henne med en gang, slikt kan ikke aksepteres. Når det gjelder broren så er det en veldig vanskelig situasjon. Du får bare prøve å holde deg mest mulig unna han helt til den dagen du er i stand til å tilgi ham, om den dagen noen gang kommer. Men har far din visst dette hele tiden uten og sagt noe? Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 noen nevnte noe lignende tidligere, så: Hvor mange menn feide hun over den tiden hun var deppa hvis hun til og med gikk til DIN BROR for å få seg noe? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dump i alle fall broren din. Dama får du vurdere på sikt. Uansett, du trenger ikke forholde deg til din bror før neste arveoppgjør. Hvorfor la han forsure livet ditt mens du venter? Såå enig!! For en råtten bror du har som har gjort noe slikt. Hvem av de som har mest skyld er jeg ikke helt sikker på, eller jo, jeg ville sagt broren din tenkte med feilt hodet. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 En bror har du hele livet. Jeg er sikker på at om 30 år, så bare ler dere av hele greia, selv om det virker alvorlig nok nå. Det virker som om hun forførte ham, og som tidligere nevnt, er det ikke lett å stå i mot for en ung mann! Dump ho, broren din tilgir du nok etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå