Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Brodern feide over dama mi


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Di fleste skriver ka di ville gjort da:p lettere å bare skrive noe enn å faktisk forlate noen du elsker. Broren gir han seff faen i men di kommer alltid til å ver brødre så er jo ingen fare for broderfoholdet.

Er lettest å bare gjør det han sjøl føler er rett.

Personligheten din spiller litt inn her:)

 

personlig hadde eg nok blitt for sjalu og tenkt for mye på at hun kan gjøre det igjen, eller tenker på det kver gang bror og dama hadde vert i rommet. altså vert sammen med hu til eg ikke klarte mer. men heldigvis har dette ikke skjedd me meg å ønsker ikke dette på noen.

Lenke til kommentar

Uff, kjip situasjon. Damen er boss, sånt kommer man ikke over. Det blir iallefall ikke noe som varer livet ut og da er det i mine øyne bortkastet tid. Angående broren din så er forholdet deres ødelagt for resten av livet, det vil alltid komme opp. Sånt glemmer man ikke. Personlig ville jeg kuttet all kontakt med han om jeg var i din situasjon. Det skal ikke tilgies, og det skal bare ikke skje. Helt psyko gjort av ham.

Lenke til kommentar
Uff, kjip situasjon. Damen er boss, sånt kommer man ikke over. Det blir iallefall ikke noe som varer livet ut og da er det i mine øyne bortkastet tid. Angående broren din så er forholdet deres ødelagt for resten av livet, det vil alltid komme opp. Sånt glemmer man ikke. Personlig ville jeg kuttet all kontakt med han om jeg var i din situasjon. Det skal ikke tilgies, og det skal bare ikke skje. Helt psyko gjort av ham.

 

100% Einig

Lenke til kommentar
Hva vet du om at broren er uerfaren? - han og jenta er jevngamle og for alt vi vet kan han både være penere og kanskje en bekjenning av jenta allerede.

 

Hvorfor jeg tror det? I åpningsinnlegget står det: "Første gangen kom han ikke (det var jomfru knullet hans) og andre gangen fikk han komme inni henne... "

Festet meg med ordet jomfru, men kan være det betyr noe annet.

Lenke til kommentar
Kom hjem fra jobb i går, og min far sier at dama mi har vært utro med minste bror min.

 

 

Dette skjedde for ca 6-8mnder siden... Fikk først vite det nå... Det skjedde 2 ganger på en uke.. Første gangen kom han ikke ( det var jomfru knullet hans) og andre gangen fikk han komme inni henne...

Hvordan fikk din far rede på dette?

Og fikk du vite det såpass detaljert, av dama di ?

 

Dama er ikke noe å samle på.

Din bror er fortsatt din bror! Han burde hatt seg en på kjeften..

 

Jeg kjenner ei. For et par år siden ble hun forelsket i en fyr..pulte på han osv.. Så flyttet han, og hun pulte da på broren hans -hadde ikke noe forhold med disse, bare rotet rundt.

Et halvt år etter dette, ble hun sammen med en gutt. Da det ble slutt der, og hadde vært single i noen måneder, ble hun pina meg sammen med broren hans og :!:

Hun liker tydeligvis å føle ubehag under familiemiddager :p

 

Det er mye mulig at dama rett og slett har forført broren din, bydd seg skikkelig fram og tatt initiativet. For tenk litt etter... Hvor sannsynlig er det at en uerfaren lillebror tar initiativ overfor storebrorens kjæreste? Ikke tro på hennes krokodilletårer.

Dette var et meget godt poeng!

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Dumpe jenta: Ingen tvil! [/quote alle andre poster]

 

Så fokus på broren din:

Jeg sier ikke at han fortjener no tilgivelse e.l. at all!, men for å se det litt fra hans side:

Dama er klart en tøs, og en 17/18 år(?) gammel manlig jomfru med mulig dårlig selvbilde og/eller damedrag (TS?) er ikke vanskelig å forføre. Som en her sa: Cleavage-attack treffer hardt, og en kåt 17-åring vil bli skutt ned på flekken. Jeg vil tro at alt blir styrt nedenfra hvis dama begynner å forføre. Fyren er hjelpesløs. Dama tok verdensrekorden i dårlig unnskyldning, så trolig var hun ganske frempå.

På den andre siden må jeg si at du må være ganske jævlig forvrengt i toppen hvis du kjører med dama til broren din! Hvor tjukk i huet går det ann å være...? Vet ikke hva jeg skal si...

 

 

Det er måneder siden det skjedde uten at dama eller broren din sa noe. Så lenge at kanskje faren din så seg nødt. Nå kan det være bror din skammer seg og forbanner seg så mye at han ikke tør se deg, og derfor (tilslutt) spurte faren din (som derfor kanskje bare har visst det i et noen dager maks) om hjelp for så å rømme huset, jeg vet ikke hvordan broren din er. Det skal en jævel av en hjerteløs dritsekk til for å fyre av dette og ikke bry seg eller angre seg i senk, og jeg synes synd på bror din hvis han er slik.

 

Denne situasjonen er helt fucked up, men jeg prøver å bringe inn noen nye tanker...

 

Familiekjær som jeg er vil jeg si at du må snakke med broren din, tving han om du må, for han må forklare seg! Få ut hva som skjedde! Prat med foreldra dine også (de satt mulig på det i flere måneder de og).

 

Bare én ting å si:

 

Lykke til

 

 

edit: leif

Endret av Useless
Lenke til kommentar

Først og fremst bør du dumpe dama. Ferdig med det. Uansett hvor mange og forskjellige unnskyldninger hun kommer med, så kommer hun til å gjøre ett eller annet igjen, nokså sikkert. Slike damer er ikke noe å samle på.

 

Broren din bør du snakke med, helst på 2-mannshånd først og fremst og deretter sammen med dama, slik at dere 3 får klarhet i hva som faktisk har skjedd. Uansett så synes jeg ikke du skal være så mye forbanna på bror din, han ville sannsynligvis bare ha seg noe. Og når da dama di faktisk ligger med han, så er hun ett stort ludder rett og slett. Selvfølgelig ville ikke bror din si noe til deg, det kan jeg skjønne.

 

Jeg synes du bør dumpe dama fortest mulig og tilgi bror din.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Et vanlig utroskap/sidesprang kunne jeg ha tilgitt. En helt annen situasjon blir det dersom det dreier seg om bekjentskap i form av venner eller i verste fall familie. I en slik situasjon hadde jeg vært betydelig mer forvirret enn dersom det var med en tilfeldig person på fest eller en impulsiv handling.

Men en bror burde ha vettet såpass i behold at han ikke utnytter dama til broren som er depresiv/usikker i en slik periode.

 

I mitt tilfelle: Kuttet all kontakt med broren, prøvd å tilgi dama.

Sex/affære er for min del ikke direkte synonymt med kjærlighet og å elske noen, så jeg ville gitt dama en sjangs som sagt.

 

edit: Men dersom dama leser innleggene mine her nå, kanskje hu kan tolke det som en indirekte oppfordring på å være utro, eller at hu tenker ved en eventuell situasjon at; "Nei han kommer til å tilgi meg uansett, så det er ikke noe farlig" Da blir det en litt annen situasjon igjen :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Et vanlig utroskap/sidesprang kunne jeg ha tilgitt. En helt annen situasjon blir det dersom det dreier seg om bekjentskap i form av venner eller i verste fall familie. I en slik situasjon hadde jeg vært betydelig mer forvirret enn dersom det var med en tilfeldig person på fest eller en impulsiv handling.

Men en bror burde ha vettet såpass i behold at han ikke utnytter dama til broren som er depresiv/usikker i en slik periode.

 

I mitt tilfelle: Kuttet all kontakt med broren, prøvd å tilgi dama.

Sex/affære er for min del ikke direkte synonymt med kjærlighet og å elske noen, så jeg ville gitt dama en sjangs som sagt.

 

edit: Men dersom dama leser innleggene mine her nå, kanskje hu kan tolke det som en indirekte oppfordring på å være utro, eller at hu tenker ved en eventuell situasjon at; "Nei han kommer til å tilgi meg uansett, så det er ikke noe farlig" Da blir det en litt annen situasjon igjen :hmm:

 

Ja for den uerfarne lillebroren som er jomfru er nok player nok til å utnytte og sjarmere dama i en tung tid.. Tror nok det meste heller litt i motsatt retning.

 

Damer kommer og går. Familie er noe man har og alltid vil ha. Ville aldri ha kuttet kontakten med broren min over en dame. Det betyr ikke at jeg hadde tilgitt han på veldig lang tid, men med tiden. Burde hvertfall dumte tøsen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_*

Beklager, men du må nok avbryte forholdet med denne jenta. Det gjør du ved å pent si at du ikke er interessert i å ha slike idiotiske problemer hengende over deg. Forklar broren din at han gjorde noe helt sabla idiotisk dumt, men at han er tilgitt. Så lar du være å omgåes begge en lang periode, så kanskje ting blir litt mer normalt igjen. Det er hva jeg ville ha gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
*snip*

Ja for den uerfarne lillebroren som er jomfru er nok player nok til å utnytte og sjarmere dama i en tung tid.. Tror nok det meste heller litt i motsatt retning.

 

Jeg ble uansett litt off-topic og derfor i en litt annen vinkling enn førsteposten, men jeg står ved det jeg sier. Broren min (begge for den saks skyld) er såpass oppegående at de vet hva de hadde gjort i en eventuell slik situasjon uansett... med unntak av kanskje storebror, men han anser jeg i alle fall ikke som noen potensiel trussel ;)

 

Damer kommer og går. Familie er noe man har og alltid vil ha.

 

Rart hvor annerledes man ser på det etter å ha vært overbevist om at man fremdeles har funnet kvinnen i sitt liv etter et par år. Familien er jo der fremdeles, men det er min tilgivelse til brodern som kommer til å være fraværende.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...