Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Brodern feide over dama mi

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Det er mye mulig at dama rett og slett har forført broren din, bydd seg skikkelig fram og tatt initiativet. For tenk litt etter... Hvor sannsynlig er det at en uerfaren lillebror tar initiativ overfor storebrorens kjæreste? Ikke tro på hennes krokodilletårer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er mye mulig at dama rett og slett har forført broren din, bydd seg skikkelig fram og tatt initiativet. For tenk litt etter... Hvor sannsynlig er det at en uerfaren lillebror tar initiativ overfor storebrorens kjæreste? Ikke tro på hennes krokodilletårer.

Er nok mest enig med Frankline, ja. Det virker liksom mer sansynlig at det er jentas feil. Mange vil automatisk anta at det er broren, men jenter kan være akkurat like dritt, de.

Lenke til kommentar

Den vaginale makten er sterk...!

Lenke til kommentar

Den vaginale makten er sterk...!

Kombinert med the Power of Cleavage er den så godt som ustoppelig.

Lenke til kommentar

lurer litt på hva foreldrene gjør i denne situasjonen og. jeg mener de kommer til deg å sier sannheten om broern din (hvis jeg leste riktig), men likevell skjer det ingenting? han må jo få noen form for sanksjoner. ikke la deg lure av dama. ikke at jeg vet mye om forholdet deres, men tror du finner noen som er deg mer verdig.

Lenke til kommentar

Først og fremst må du finne ut av hva broren din sier, og hva han føler. Hvordan har han vært de siste månedene etter dette skjedde? Samme med dama - har hun oppført seg likt som før, eller annerledes?

Hva er det dere gutta tenker med når dere sier at dere ville banket driten ut av broren deres? Dere er jo av samme blod for faen - skvær opp. Dog ikke voldelig.

Og det pisset dama di kom med er bare tull, hvertfall hvis hun ikke har vist noe regret i tiden før.

Endret av rEkiym
Lenke til kommentar

Hahahahaaaa, jeg har ikke hørt slikt drittpreik på år og dag.

Skvær opp, hahahahahahaaaaa.

Broren din har tatt fra deg manndommen din.

Gjør det du må gjøre for å få den tilbake, uansett hva du føler det er!

Han driter i dine følelser, så du må værsågod bare ta det på deg selv å drite i både hans og hennes følelser!

KJØR PÅ MED HVA DU VIL! Om det innebærer juling eller knulling av andre folks damer, ja da må det bare bli slik!

Tenk på deg selv! Drit i alle andre.

Ta alle tingene hans (og hennes hvis mulig) ut i hagen og tenn fyr på sjiten.

Det vil gi deg ENORM tilfredsstillelse.

Lenke til kommentar

Ta ett hvert samfunn tidligere i historien hvor en bror fucker dama til den andre broren, de ville hugget av ham armene, brent han på bålet og matet restene til vilsvin. Men i ett samfunn hvor toleranse og medmenneskelighet står sterkt, kan enkelte kåte mennesker, på et finurlig vis leve lenge nok til å puste.

Etter å ha blitt overrasket over at en huleboer presterte å krasje 2 fly inn WTC trodde jeg at toppen var nåd, men dessverre skulle moder jord overraske meg igjen med en ny rase fra Østerike kalt Fritsel. Blant nazisme, kommunisme, Quisling, taliban, SV og diktaturskap finner jeg en plass til broren dins moralske kompas.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.) Hvis jeg hadde vært faren din, hadde broren din blitt strøket fra testamentet og kastet ut av hjemmet, nesten hvertfall. De må da tilsnakket broren din.

2.) Hva dama di gjorde kan ikke forsvares med mindre hun var for full til å gå og nærmest ble voldtatt. Fremdeles lever de fleste etter regelen om at når stygge folk begynner å bli "attrative" er det på tide å gå hjem. Ja, hjem! Dessverre tviler jeg på at hun ble så full 2 ganger. Hvis du tråkker gjennom en spiker en gang, hopper du ikke oppå en gang til, med mindre du selvfølgelig er selvskader eller har ett ekstremt behov for smerte. Be om unskyldning etter 6 mnd holder faen meg ikke mål. Det blir som å tilstå til politiet etter de har videobevis.

3.) Det er faen ikke til å forstå selv om du hadde ødelagt lakken på bilden hans, helt melk i bensintanken, skjært opp setet, plumpert sylinderne, gjort fra deg i airkondision'en, helt syre på pc'en og kastet mobilen i dass. Å pule dama til broren, er som å gå bak ryggen til broren og, vel pule dama hans :realmad:

Jeg er sikker på at Rockstar-teamet kunne kommet opp med ideen, men å sette ting ut i parksis, større svik skal en lete lenge etter.

Nå er det på tide å slutte å være en høffelig sympatisk jævel. Du må innse at dama er en hore, hvem vet hvor mange andre hun kan ha tatt i denne perioden. Nå må du ta i ett tak og gå ned i kjelleren, gjerne mens du hører på rammstein og ser krigsfilmer eller leser SVs partiprogram, og tenker deg nøye gjennom ting. Det var 2 ganger(!), med din egen bror! Nå må du legge den sympatiske siden til side for en stund. Det at broren din ikke har prestert å si unnskyld(for det jeg vet) er bare patetisk.

Føler sterkt med deg i denne saken, det hadde ikke vært noen behagelig situasjon nei. Dessverre er det og slik at det er veldig lett for oss andre å være bedre-vitere her. Ønsker deg alt vel og lykke til.

Edit: her var det **** meg mange skrivefeil og grammatiske grusomheter,

som ikke vil bli rettet.

Edit 2: litt kraftig krutt, men saken engasjerer veldig.

Endret av HeatSeeKinG
Lenke til kommentar

Neineinei, hvordan kan du i det hele tatt tenke på å ta henne tilbake? Det er broren din for faen! Har du null respekt for deg selv?

Jeg mener at dette er såppass jævli gjort av begge to at de fortjener en liten hevn, jeg hadde ihvertfall på et eller annet vis såra henne bigtime fordi det fortjener hun. Dette er bare helt sykt...

Lenke til kommentar

Jeg må legge meg til i horden av mennesker som råder deg til å dumpe dama, for det er akkurat det du skal gjøre. Det er ikke lett, og jeg veit hvor lite du har lyst, men det er det eneste rette.

Ikke bare hadde hun sex med broren din TO ganger (noe som beviser at det ikke bare var "noe som skjedde") men hun holdt det skjult i 6 lange mnd. Hun brøt ikke sammen og unskyldte seg før hun faktisk ble tatt. Og bare det viser en så stor mangel på moral og samvittighet at hun ikke er verdt å ta vare på.

Det ville ikke overaske meg om hun har holdt på med noen andre også, og at broren din kun er en del av det spillet hun har holdt skjult for deg de siste mnd.

Dump henne asap, og begynn på prosessen med å komme deg videre. Jeg kan ikke se noe positivt utfall av dette forholdet. Hvis du tilgir henne, kommer hun mest sansynlig til å få følelsen av at hun kan komme seg unna hva som helst. Tenk litt på det.. Hvis du tilgir henne for å ha sex med ditt eget kjøtt og blod, tenk på hva hun tror hun kan komme unna med da hvis hun drar frem noen tårer og noen lapper.

Hun er ikke verdt tiden din en gang. Kom deg ut med hodet hevet.

Lenke til kommentar

Hva vet du om at broren er uerfaren? - han og jenta er jevngamle og for alt vi vet kan han både være penere og kanskje en bekjenning av jenta allerede. Så ikke trekk konklusjoner out of the blue nå.

Lenke til kommentar
Dump dama, tilgi broren din.

Menn er menn, og vi er svake for damer... Så jeg sier ikke noe på at broren din har ramla i fella to ganger. Men han er familie og viktigere enn dama!

Ansvarsfraskrivelse på grunnlag av kjønn blir i dette tilfellet fullstendig feil. Her kommer argumentet om at menn er svake for kvinner og derfor ikke trenger å være ansvarlige, som som oftest brukes for å unnskylde seksuelle overgrep mot kvinner. Det er også det som er grunnen til at kvinnelige muslimer på dekke seg til - for at mennene ikke skal bli tent av dem og dermed begå utukt. Jeg ser pointet, men kvinner er minst like svake for menn. Det er kanskje vanskelig for dere å skjønne, men sånn er det altså. Begge to oppførte seg bedritent, og med mindre andre faktorer spiller inn, har de like mye ansvar for det som skjedde.

Hahahahaaaa, jeg har ikke hørt slikt drittpreik på år og dag.

Skvær opp, hahahahahahaaaaa.

Broren din har tatt fra deg manndommen din.

Gjør det du må gjøre for å få den tilbake, uansett hva du føler det er!

Han driter i dine følelser, så du må værsågod bare ta det på deg selv å drite i både hans og hennes følelser!

KJØR PÅ MED HVA DU VIL! Om det innebærer juling eller knulling av andre folks damer, ja da må det bare bli slik!

Tenk på deg selv! Drit i alle andre.

Ta alle tingene hans (og hennes hvis mulig) ut i hagen og tenn fyr på sjiten.

Det vil gi deg ENORM tilfredsstillelse.

Det kommer garantert ikke til å vare lenge. Sånn jeg har oppfatta det, er trådstarter en samvittighetsfull fyr, og skjønner forhåpentligvis at hevn er en kortsiktig løsning.

Til slutt vil jeg bare si at det her er lusent gjort, men at trådstarter må gjøre det han føler er riktig, ikke det resten av oss syns. I verste fall lærer han av sin egen feil - uansett hva han velger å gjøre i forhold til broren og dama.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...