Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Brodern feide over dama mi


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Finurlig hvordan man reagerer annerledes. Jeg ser et helt enormt potensiale i sidepsark til broderen ut livet. F.eks. neste han drar med seg ei kjerring hjem: "Kan jeg feie over deg nå?".

 

Uansett. Jeg hadde dumpet henne på flekken. Det er 6-8mnd siden det skjedde, som du selv sier, hvordan hun nå kan bli et ulykkelig vesen er for meg ganske fjernt, om hun virkelig elsker deg, hadde hun stått frem, ellers så burde du ha merket noe. En må ha en skrue løs for å kunne leke at alt er så fint og perfekt i et halvt år etter at man har harvet over lillebroren til kjæresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Eller at broren var temmelig villig til å knuse alle moralske regler for å få seg et ligg. Broren har kanskje slitt med å få seg dame og så ser han den muligheten. Burde vel satse mer på forholdet til broren enn dama. Trenger ikkje å tilgi han, men hadde vel vært fint å visst HVORFOR han gjorde det og det finner du ut gjennom dialog.

Lenke til kommentar

Jeg stiller meg svært undrende til hvilken oppvekst dere brødre har hatt.... ?

En bror som knuller dama di ? Sånt ser man liksom bare på film...trodde jeg.

 

Det første jeg har kommet til å gjort som storebror er vel å komme til bunns i hvordan det skjedde i utganspunktet. "Dama di" må no være temmelig løs som går på lillebroren din, uansett.

 

Skvær opp med broren din, han er faktisk - uansett hvordan andre her inne ser på det - viktigere enn løs-tøsa du holder på med for tiden, han er familie, samme hva han har gjort.

 

Virkelig ekkel situasjon du har kommet opp i, må jeg si...

Trodde ikke slikt var mulig.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
*snip*

Hun har sagt unnskyld, og det føltes som hun meinte det..

*snip*

så jeg en lapp på setet mitt...

 

"Jeg elsker deg! "hjerte""

 

"stort tegnet hjerte"

 

"Jeg er din for alltid, hvis du vil ha meg"

 

mvh 22

piss piss piss, bullshit. glem det, dump dump dump.

Hørt samme leksa selv engang. Hu gjorde det igjen. "Din" kommer sikkert til å gjøre det også.

 

Og broren din.... Han må du rydde opp med.

Men svette litt kan ha jo gjøre, en ørefik kan han vel fortjene også.

Grisbanken noe voldsomt ser jeg ikke hensikten med. (grov vold..)

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...