insolvent Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dump dama, tilgi broren din. Menn er menn, og vi er svake for damer... Så jeg sier ikke noe på at broren din har ramla i fella to ganger. Men han er familie og viktigere enn dama! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bjarne_* Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dump. Punktum. Det vil bli bråk og misunnelse igjen før eller siden uansett hvis dere prøver å fortsette. Det er totalt uakseptabelt at en kjæreste gjør noe sånt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er også totalt uakseptabelt av en bror å gjøre noe sånt. Hadde dumpa begge to. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dump dama, tilgi broren din.Menn er menn, og vi er svake for damer... Så jeg sier ikke noe på at broren din har ramla i fella to ganger. Men han er familie og viktigere enn dama! Broren er tydeligvis ikke enig med deg. Lenke til kommentar
Gjest skuffet_22 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Oppdatering: Jeg sov da over hos dama i natt, mest for å snakke sammen om dette her og hva skjer framover... Det ble med mye tårer og snørr... (Fra hennes side..) Hun har sagt unnskyld, og det føltes som hun meinte det.. hun gråt, skalv og så meg inn i øynene mens hun sa unnskyld... Brodern driter jeg i... For å si det sånn, så klarer jeg meg glatt uten den dritsekken! Han kan dra til helvette med seg (Noe han tydligvis har gjort, for han har ikke vært hjemmehele helga) og jeg puler ikke dama hans.. Han har hatt dame i ca 4mnder +- Og jeg puler heller ikke søstra til dama.. Ei har hun heller noen besteveninne, bare en bestevenn.. Så da utelukket det seg selv... Føler helt at jeg ikke er den typen, for å si det sånn.... Men, jeg sto opp i dag, og gikk bort til bilen. Dama hadde blitt kjørt på jobb av sin mor for en halvtime siden, så jeg bestemte meg for å sette kursen hjem. Da så jeg en lapp på setet mitt... "Jeg elsker deg! "hjerte"" "stort tegnet hjerte" "Jeg er din for alltid, hvis du vil ha meg" mvh 22 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei, Gjest_skuffet_22_* Det hørest i allefall ut som at hun mener det med at hun er lei seg, koselig at hun la en lapp i bilen din på den måten også, gi det litt tid så ser du hvordan det fungerer. Det tror jeg er den beste løsningen. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Oppdatering: Jeg sov da over hos dama i natt, mest for å snakke sammen om dette her og hva skjer framover...Det ble med mye tårer og snørr... (Fra hennes side..) Hun har sagt unnskyld, og det føltes som hun meinte det.. hun gråt, skalv og så meg inn i øynene mens hun sa unnskyld... Brodern driter jeg i... For å si det sånn, så klarer jeg meg glatt uten den dritsekken! Han kan dra til helvette med seg (Noe han tydligvis har gjort, for han har ikke vært hjemmehele helga) og jeg puler ikke dama hans.. Han har hatt dame i ca 4mnder +- Og jeg puler heller ikke søstra til dama.. Ei har hun heller noen besteveninne, bare en bestevenn.. Så da utelukket det seg selv... Føler helt at jeg ikke er den typen, for å si det sånn.... Men, jeg sto opp i dag, og gikk bort til bilen. Dama hadde blitt kjørt på jobb av sin mor for en halvtime siden, så jeg bestemte meg for å sette kursen hjem. Da så jeg en lapp på setet mitt... "Jeg elsker deg! "hjerte"" "stort tegnet hjerte" "Jeg er din for alltid, hvis du vil ha meg" mvh 22 Merkelig hvordan du tilgir henne, men driter i broren din. Hun har hatt sex med broren din to ganger, og er bare en (elendig) kjæreste. Jeg ville definitivt dumpa henne, og holdt meg unna broren min en stund til jeg hadde fått det på avstand. Men som jeg har sagt til andre her før, så skal du ha takk for at du minker sjansen for at noen av oss andre ramler borti henne. Endret 19. april 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hun har gjort en stor, stor feil 2(!) ganger. Det var ikke et engangstilfelle. Personlig hadde jeg ikke klart å putte køllen min i det vesenet etter det der. Men stiller meg bak Kloever, takk for at du holder hun av "markedet". Hvis du finner ut om noen måneder at hun har vært utro igjen, og hun begynner igjen med grining og unnskyldninger osv, så skal vi med glede si "hva sa vi". Ser hvertfall ut til at hun slipper unna relativt lett. Hun har fått mer sex og opplevelser enn hun strengt tatt skulle i et forhold, og slipper unna med det pga krokodilletårer og en lapp. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 For å få det ''even'' kan du spørre om å ligge med en annen. (2 ganger) Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hjelper lite at han ligger med noen andre for bli "even". Hun er ikke lei seg for det som skjedde, hun er lei seg for at hun ble oppdaget. Don't get kåt! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Poeng. Trådstarter, kan du fortelle oss litt om hvordan hun har oppført seg fra hun var utro, til du fant det ut? Det vil vise hva hun virkelig er lei seg for. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 stakan hvorfor er du sa 'aggressiv' i traden? hvis han har funnet losningen for seg ma ikke du prove a sabotere ting. tough guys 4 lyfe Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 For å få det ''even'' kan du spørre om å ligge med en annen. (2 ganger) Det er en kjempeløsning. Få enda mer utroskap inn i det allerede skakkjørte forholdet deres, ja Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Utifra dette sitatet: vi har bestilt nok en sydentur sammen, planlagt ferien våres og jeg trodde personlig at vi hadde det greit. - Virker det ikke som at hun har vært lei seg etter på. Før nå da, men nå har hun jo blitt busta, da er det naturlig at man sutrer. Dump the bitch Lenke til kommentar
Turbopusn Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hu var utro 2(!) ganger med broren din! Dump henne! Hvis hu virkelig elska deg ville hun ikke gjort noe sånt. Klart hun kan virke oppriktig lei seg, men det kan være flere grunner til det. Som f.eks. for at hun er redd for å ende opp aleine. Skjønner at du fortsatt har følelser for henne, men du burde dumpe henne. Og finne en bedre jente som er trofast og som du kan stole på. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Synes trådstarter høres ut som tidenes "pus". Det kommer til å slå tilbake på deg, damene merker at du er litt svak - og det kan utnyttes. Hadde ALDRI tatt tilbake ei dame som hadde pult broren min, og ikke bare en gang heller. Som sagt tidligere i tråden her; grow some balls - hun dåsa her er ikke mye å ta vare på. Dessuten det "jeg er din for alltid" i en alder av 18 år *host host*. Edit: ville gitt det litt tid og tatt en prat med broren. Er drøyt det han gjorde, men han er familie og "må" tilgis etterhvert. Endret 19. april 2009 av fflex Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du er kanskje glad i dama, men vist hun ligger med broren din... gash. Hun kan ikke være glad i deg en gang. At hun ikke sier at hun elsker deg, er vel for at hun ikke elsker deg da. Greit du har bestilt sydentur, men går det ikke ann å gjøre biletten til et annet navn eller noe. Du kan ikke holde på dama på grunn av at du har kjøpt dyr sydentur. Det blir for dumt. tror du ikke har store valget her. At hun har ligget med broren din kommer du aldri til å klare å glemme. Det kommer til å ende galt uansett hvordan du gjør det. Og broren din, vist det var meg så hadde jeg mistet alt respekten for han, kanskje sluttet og prate med ham. Men han er jo familie da. Du er i en ganke driten sitvasjon igrunn, men jeg vil si at det er ganske opplagt over hva du burde gjøre Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 stakan hvorfor er du sa 'aggressiv' i traden?hvis han har funnet losningen for seg ma ikke du prove a sabotere ting. tough guys 4 lyfe Fordi dette er noe som engasjerer meg veldig. Sånne kvinnfolk fortjener ikke en ny sjangse. Fyren er forelsket og som kjent gjør kjærlighet blind. Han skal få lov å fortsette med damen, men det er hvertfall ikke mangel på advarsler. Som sagt før så finnes det helt vilt mange jenter å jakte på, hvorfor nøye seg med noe av en dårligere standard? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg sier familie foran dame. Selv om broren din har brutt tillitten din på det groveste, ville jeg heller ha en bror i framtiden enn den løse dama der. Når hun slipper så billig unna med å ha sex to ganger med din egen bror, tenk hvor lett hun kan grine seg unna et kyss, eller et ligg med en random annen. edit: og hun er 18 år. Kan vedde leiligheten på at dere ikke er sammen om et par år uansett. Endret 19. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Den beste måten å løyse slikt på er absolutt ikkje å ligge over hos personen for å "snakke ut om ting". Dette resulterer som regel i sex, og då blir det enda vanskelegare for deg å kutte alle banda med denne jenta. Hadde du tenkt litt lenger enn din eigen kuk trådstartar, skulle du ha møtt ho på kafè eller noko, for så å høyrt ho ut. Då ville det ha vore mykje enklare å stille seg kritisk til ting, og ikkje gi etter med ein gong ho sprer beina. Eg vil gjenta kva mange andre har sagt, dump kjerringa. Har det skjedd (ikkje berre èin, men TO gongar) er det lett for at slikt skjer igjen (når grensa først er brutt). Og om ho får tilgivelse (noko det ser ut til at ho allereie har fått, utan for mykje pes) veit ho at ein slik manøver fullt mogeleg går an å gjere igjen utan for store konsekvensar. Eg kjenner eg blir irritert av å sitje her å skrive dette, slike folk forten ikkje respekt av nokon her i verda. Når det kjem til broren din: unngå han mest mogeleg, vis at du er så hinsides skuffa over han. Personleg hadde eg nok brutt all kontakt med fyren over lengre tid, for så å snakke ut med han seinare, då han forhåpentlegvis hadde fått bygd opp litt meir sjølvinnsikt. Familie er noko ein må omgås med uansett, i motsetning til jenta. Difor er det nok greiast å "oversjå" han, men gi kraftig uttrykk for kva du føler slik at han får sett at dette er noko som ikkje er OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå