Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente som gir kallenavn..

Gjest Er_Hun_interessert?

Anbefalte innlegg

Kjenner ei jente jeg har jobbet sammen med en stund nå, men er blitt litt usikker når hun nå i det siste har funnet opp ett kallenavn på meg (i positiv forstand, og ikke vondt ment).

Er ganske sikker på at hun er singel, men om hun faktisk flørter med meg eller ikke er jeg ikke sikker på. Hennes tidlige(re) forhold har jeg hørt rykter om at hun selv har avsluttet brått ved å dra vekk helt plutselig, når hun da har blitt nervøs, redd eller noe i den sjangeren der.

Er det noe håp for meg i å prøve meg på henne, sett at vi jobber sammen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil gjerne vite kallenavnet før jeg sier noe mer.

Har ikke særlig lyst å legge det ut her, men jeg vet selv at det ikke er ment støtendes eller mobbende på noen måte. Vi er venner, hun og meg.

Lenke til kommentar
Er det deg Per Arne Skofterud fra super`n?

Niks, er ikke meg det.

Men kallenavnet er "Hasse Brasse", en artig vri av fornavnet mitt, med "Brasse" som en ekstra "finish".

Lenke til kommentar
Å sette truten mot munnstykket å blåse, men dere jobber "sammen" det setter vel en stopper for alt?

Jeg velger å tro at det er i førsteomgang forhold hvor det er gjelder mellom arbeidsgiver/ledere og arbeidstaker at det blir sett ned på å være i et forhold sammen, og ikke mellom 2 arbeidstakere med samme stillingsbeskrivelse, slik som i mitt tilfelle. Dessuten er vi avskilt store deler av arbeidsdagen.

Lenke til kommentar
Så den standaren som du følger når en ser utenom følelsene er hva?

Er ikke sikker om jeg helt skjønte spørsmålet ditt der.. mener du å være venner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...