Gjest Er_Hun_interessert? Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kjenner ei jente jeg har jobbet sammen med en stund nå, men er blitt litt usikker når hun nå i det siste har funnet opp ett kallenavn på meg (i positiv forstand, og ikke vondt ment). Er ganske sikker på at hun er singel, men om hun faktisk flørter med meg eller ikke er jeg ikke sikker på. Hennes tidlige(re) forhold har jeg hørt rykter om at hun selv har avsluttet brått ved å dra vekk helt plutselig, når hun da har blitt nervøs, redd eller noe i den sjangeren der. Er det noe håp for meg i å prøve meg på henne, sett at vi jobber sammen? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vil gjerne vite kallenavnet før jeg sier noe mer. Lenke til kommentar
Gjest Er_Hun_interessert? Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vil gjerne vite kallenavnet før jeg sier noe mer. Har ikke særlig lyst å legge det ut her, men jeg vet selv at det ikke er ment støtendes eller mobbende på noen måte. Vi er venner, hun og meg. Lenke til kommentar
Gjest Er_Hun_interessert? Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du er anonym? Ja, er anonym. Kan sende deg en PM fra brukeren min her om du ønsker det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Når du er anonym kan ingen se hvem du er så om du legger det ut spiller da ingen rolle? Det er litt av meningen med anonymitet. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, er anonym. Kan sende deg en PM fra brukeren min her om du ønsker det. Hvis du vil ta det personlig så bare sett i gang. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er det deg Per Arne Skofterud fra super`n? Lenke til kommentar
Gjest Er_Hun_interessert? Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er det deg Per Arne Skofterud fra super`n? Niks, er ikke meg det. Men kallenavnet er "Hasse Brasse", en artig vri av fornavnet mitt, med "Brasse" som en ekstra "finish". Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Å sette truten mot munnstykket å blåse, men dere jobber "sammen" det setter vel en stopper for alt? Lenke til kommentar
Gjest Er_Hun_interessert? Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Å sette truten mot munnstykket å blåse, men dere jobber "sammen" det setter vel en stopper for alt? Jeg velger å tro at det er i førsteomgang forhold hvor det er gjelder mellom arbeidsgiver/ledere og arbeidstaker at det blir sett ned på å være i et forhold sammen, og ikke mellom 2 arbeidstakere med samme stillingsbeskrivelse, slik som i mitt tilfelle. Dessuten er vi avskilt store deler av arbeidsdagen. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Så den standaren som du følger når en ser utenom følelsene er hva? Lenke til kommentar
Gjest Er_Hun_interessert? Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Så den standaren som du følger når en ser utenom følelsene er hva? Er ikke sikker om jeg helt skjønte spørsmålet ditt der.. mener du å være venner? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Trygghet er så mangt.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er alltid håp, om det er en sjans er noe annet. Vil du ha svar må du prøve. *Føle seg påvirket av for mange Ba'al innlegg på en gang...* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Visste at du hadde et hjerte, men få forstår vel egentlig det å stålsette seg etter hva jeg har sett av reaksjoner her på forumet av dine innlegg. On topic: Ta sats og hopp i det for faen, prøv, lær, opplev.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Off T: Klart jeg har et hjerte. Det er verden folk søker råd i som mangler hjerte. Jeg er bare budbringeren. On T: What Ba'al said... Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Lasse, ta deg sammen og be henne ut. Ta henne med på kino (Marley and me eller mens du sov), og midt i filmen later du som at du gjesper og strekker deg, før du legger armen rundt henne. Det funker hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå